FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 12. 2025, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Počasí Jeden příspěvek | Celý strom
Počasí   31. 7. 2014 / 12:56
LAKY911
Ahoj, existuje nějaký weather engine, který skutečně funguje? Třeba tohle FSGRW ví, jaký má být vítr a teplota, ale nenastaví to... (viz obr: http://prntscr.com/4848xk )
Díky
   Seznam příspěvků  

Počasí   31. 7. 2014 / 13:14
Jakub Edr
Nejsem si úplně jistý, jestli to píšu správně, ale TAT není skutečná teplota okolního vzduchu, ale teplota vzduchu, který byl ovlivněn - ohřán pohybem letadla. Boeinga už nějaký ten rok nelítám, ale myslím, že někde v FMC byla venkovní teplota, zkus ho prolistovat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Total_air_temperature
   Seznam příspěvků  

Počasí   31. 7. 2014 / 13:20
FSPilot   
Ta teplota by měla být označena OAT (outside air temperature). Pokud je to TAT, tak je to teplota povrchu a ta závisí i na rychlosti letu, tj. tření. Pokud přidáš, zvýšíš tření a teplotu povrchu letadla. Tenhle údaj je důležitý např. kvůli námraze při deštivu. Pokud je povrch letadla pod nulou a okolí je třeba i nad nulou a prší ti na porvch, začne se tvořit námraza a taky ji Air data computer používá k výpočtům OAT a TAS.
   Seznam příspěvků  

Počasí   31. 7. 2014 / 15:40
LAKY911
Super, Jakube i Ivo díky! Tím se leccos vysvětluje.
   Seznam příspěvků  

Počasí   31. 7. 2014 / 20:02
Filipos
OAT najdeš v CDU sedmtřisedmy jako SAT (Static Air Temperature, alternativní označení) na PROGRESS PAGE, stránka 2.
   Seznam příspěvků  

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ