|  |  | Innsbruck 5. 8. 2002 / 03:14 | Radek |
|  | Ahojte, chtěl bych vás poprosit o radu. Létám s FS 2002 a u trasy Praha - Innsbruck mě kousek od Innsbrucku IFR navede na výšku a směr, že se vždy zakrtkuju do kopce. Jde to nějak opravit? Dík. |
| |
|
 |  |  | Re: Innsbruck 5. 8. 2002 / 08:06 | Jozef Kaffka |
|  | ahoj, ja si obcas zaletim bratislava innsbruck, ale zatial ma to nenaviedlo do kopcov. pravdepodobne mas zle zostaveny letovy plan. pokial si ho nechavas vygenerovat ms fs2002, tak samozrejme, ze dobre doletiet nemozes. treba si stiahnut mapy innsbrucku a route mapu rakuska a podla nej si letovy plan sam urobit. pokial by si mal zaujem o zaslanie takeho planu, tak napis.
jozef
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Innsbruck 5. 8. 2002 / 19:17 | Milan |
|  | mam ten istý problém, letový plán Praha-Insbruck je vygenerovaný FS, a ak presne sledujem ATC, tak ma navedie od severozápadu a udá mi takú výšku že zaručene zarypnem do terénu. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Innsbruck 5. 8. 2002 / 19:34 | JBr |
|  | Abych rekl pravdu, letel jsem Praha-Insbruck nekolikrat a tohle se mi nestalo ani jednou. Pouzivate FSkou navrzenou letovou hladinu nebo si davate vlastni? Ja si tam vzdycky hodim neco kolem FL300 a mam to ok. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Innsbruck 5. 8. 2002 / 20:28 | Jozef Kaffka |
|  | ja som prave absolvoval let praha - innsbruck a v pohode som tam doletel a pristal. samozrejme, ze som si nenechal generovat letovy plan fs2002, ale kukol som do map. tu je moj fp:
# Type: Name: Frequency: Course: Dist.: Time:
============================================================================================
Depart: Ruzyne [LKPR] ATC: 122.15 0 nm 00:00
Arrive: Innsbruck [LOWI] ATC: 126.02 230 nm 00:59
============================================================================================
Aircraft: Embraer EMB-120
Cruise: 181 kts
============================================================================================
1 Depart: Ruzyne - Rwy 31 ATC : 122.15 0 nm 00:00
--> Climb to 26000 feet.
2 Waypoint: Intersection [PRN01] 306° 4 nm 00:01
3 Waypoint: Intersection [BANAS] 247° 25 nm 00:07
4 Waypoint: Intersection [KESOR] 226° 8 nm 00:02
6 Waypoint: Intersection [CERNO] 203° 36 nm 00:08
7 Waypoint: Intersection [ETIMA] 193° 6 nm 00:01
8 Waypoint: Intersection [STAUB] 209° 31 nm 00:07
9 Waypoint: Intersection [VIBUG] 209° 23 nm 00:05
11 Waypoint: Intersection [LAKOL] 216° 27 nm 00:06
12 Waypoint: Intersection [MANAL] 216° 13 nm 00:03
13 Waypoint: Intersection [TULSI] 182° 12 nm 00:03
14 Waypoint: FIX [N47 30.35', E11 53.79'] 160° 13 nm 00:03
15 Waypoint: RATTENBERG [RTT] NDB : 303.0 158° 5 nm 00:01
16 Waypoint: Intersection [D075V] 206° 5 nm 00:01
18 Waypoint: Intersection [CL26] 256° 5 nm 00:01
--------------------------------------------------------------------------------------------
19 Arrive: Innsbruck - Rwy 26 ATC : 126.02 257° 17 nm 00:05
Runway heading 257°, altitude 1900 ft ILS : 111.10
============================================================================================
Total: (2038 Lbs fuel required) 230 nm 00:59
jednoducho clovek sa nemoze spoliehat na fs2002 vo vsetkom innsbruck je zaradeny medzi najnebezpecnejsie letiska sveta a tak tam ist bez mapy je samovrazda...
dufam, ze vam to pomoze a stastne pristanete.
jozef
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Innsbruck 7. 8. 2002 / 14:22 | Honza |
|  | A kde bych mohl sehnat AIPy nemeckych letist? Nebo alespon Innsbruck a Frankfurt. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Innsbruck 7. 8. 2002 / 14:58 | PavelS |
|  | Pro potřeby on-line létání na VATSImu ( IVAu) se lítá podle trošku upravených reálných chartů, ke stažení např. na :
http://www.vacc-sag.org/
a dále Downloads a Charts. Je to jeden web pro celou německy mluvící Evropu ( A+CH+D ).
Innsbruck tam najdeš, Frankfurt rovněž.
PavelS |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Innsbruck 7. 8. 2002 / 17:54 | Jozef Kaffka |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Innsbruck 5. 8. 2002 / 11:02 | PavelS |
|  | Nevím přesně, kde se v Innsbrucku zakrtkuješ, ale pokud tě to navede až do ILS jakékoliv dráhy, tak je to správně. Problém je v tom, že oba ILSy tam vedou do kopce i v reálu. Je potřeba v určité výšce přerušit přiblížení ILS a pokračovat ručně.
PavelS
|
| |
|
 |  |  | Re: Innsbruck 7. 8. 2002 / 00:43 | Radek |
|  | Děkuju všem za odpověď. Pomohlo. Ještě jednou dík. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Innsbruck 7. 8. 2002 / 17:52 | Jozef Kaffka |
|  | ano, ten fp som ti posielal pre pristatie na rwy26, nakoniec to bolo z neho vidno. pozriem aj na rwy08 a necham to tu. inak dnes som sa tam vybral tu154, strasne pocasie, tiez som sa potil, ale s udrzanim lietadla v prudkom vetre a dazdi na rwy26. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Innsbruck 7. 8. 2002 / 19:38 | Tomáš 2 |
|  | Tak před chvilkou jsem sednul v Innsbrucku a startoval jsem na Ruzyni z 06ky a hladinu jsem měl 21500 a IFR zhruba od Mnichova mě naváděli na 08 a postupně klesal na 3900, ale co mě zarazilo je to že mi řekli abych točil 095 a držel 3900 než se dostanu do ISLu, jenomže 08 ISL nema a nevim jak se tohle řeší. Tak jsem sedl baj vočko na ruku s tim že jsem musel přeskoči jeden kopec či horu, prakticky jsem se vykašlal na ňáký 3900 a letěl jsem těsně nad terénem v 9000. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Innsbruck 7. 8. 2002 / 20:08 | Jozef Kaffka |
|  | no moje pristroje ma drzia na 9500, kym sa dostanem nad hory a potom postupne klesam. predpokladam, ze mali na mysli opacny ils. niektore modely maju take "tlacidielko" back ils, t.j. akceptuje ils ale z opacnej strany, v pripade innsbrucku, kde je ils na 26 teda 08. zajtra ti pozriem letovy plan so zaverom na rwy08. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Innsbruck 7. 8. 2002 / 23:32 | Tomáš 2 |
|  | Tak na přistání v Innsbrucku jsem se zeptal táty a on my pustil domácí video s přistáním ze čtyrystadesítkou v Innsbrucku, ale na 26ku kde je ve skutečnosti ISL udělán do zatáčky kvuli dodržení bezpečné vzdálenosti od hory, takže pilot si přesně drží ISL, ale přitom v jednom místě dělá zatáčku. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Innsbruck 8. 8. 2002 / 02:48 | Marky Parky |
|  | Co se tyka algoritmu na navedeni, tak to si dovoluji upresnit ))
AI vede primo na letiste a v urcite chvili pred letistem ( u IFR dal, u VFR bliz ) dat vektro na priblizeni. Vzdy je to "radar aproach" a vektory, nikdy zadny standratni pristrojovy priblizeni. Proto problemy s insbruckem. Teste se na FS2004, treba to do te doby vylepsi.
Co se tyka toho nerozlisovani velikosti era, tak mas pravdu, ATC rozlisuje akorat VFR/IFR priblizeni, na VFR ti da mensi oblouk, ale stejne je to hodne.
Jo a co se tyka LKRK, tak pes uz vrti ocasem, jen ho dobarvit, pridat par stromku, mozna plot a zitra to nahraju na borce a poslu Jirkovi sem ))
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Innsbruck 8. 8. 2002 / 07:52 | Jozef Kaffka |
|  | myslim, ze fs2002 ignoruje vysku reliefu a priblizenie robi len vektorovanim a nie podla aip-ov. tym padom na letiskach, ktore su v horskych oblastiach, alebo ktore maju hory v okoli nejakych 10 km mozu robit problemy, pretoze atc ti hovori nezmyselne vysky, t.j. take, s ktorymi bez problemov napikujes do kopcov. v tomto ohlade je ovela lepsi fsnavigator, ktory v tomto ohlade je spolahlivy, berie do uvahy aip-y a aj vysky terenu. zial je to plateny soft. dnes, ked pridem domov, tak ti urobim fp pre rwy08 v innsbrucku. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Innsbruck 8. 8. 2002 / 16:58 | Jozef Kaffka |
|  | tak tu je fp pre innsbruck pre rwy08:
# Type: Name: Frequency: Course: Dist.: Time:
============================================================================================
Depart: Ruzyne [LKPR] ATC: 122.15 0 nm 00:00
Arrive: Innsbruck [LOWI] ATC: 126.02 258 nm 01:10
============================================================================================
Aircraft: Embraer EMB-120
Cruise: 180 kts
============================================================================================
1 Depart: Ruzyne - Rwy 6 ATC : 122.15 0 nm 00:00
--> Climb to 16000 feet.
2 Waypoint: RUZYNE NORTH [PR] NDB : 356.0 64° 6 nm 00:02
3 Waypoint: Intersection [D059L] 63° 7 nm 00:02
4 Waypoint: NERATOVICE [NER] VOR : 108.60 322° 9 nm 00:02
6 Waypoint: Intersection [KADNO] 258° 18 nm 00:04
7 Waypoint: RAKOVNIK [RAK] NDB : 386.0 225° 14 nm 00:03
8 Waypoint: Intersection [KESOR] 216° 16 nm 00:04
9 Waypoint: Intersection [CERNO] 203° 36 nm 00:09
10 Waypoint: Intersection [ETIMA] 193° 6 nm 00:01
11 Waypoint: Intersection [STAUB] 209° 31 nm 00:08
12 Waypoint: Intersection [VIBUG] 209° 23 nm 00:06
13 Waypoint: Intersection [LAKOL] 216° 27 nm 00:07
14 Waypoint: Intersection [MANAL] 216° 13 nm 00:03
15 Waypoint: Intersection [TULSI] 182° 12 nm 00:03
17 Waypoint: FIX [N47 18.04', E11 12.85'] 224° 33 nm 00:09
18 Waypoint: FIX [N47 14.85', E11 13.60'] 171° 3 nm 00:01
--------------------------------------------------------------------------------------------
19 Arrive: Innsbruck - Rwy 8 ATC : 126.02 81° 4 nm 00:01
Runway heading 81°, altitude 1900 ft ILS : n.a.
============================================================================================
Total: (2356 Lbs fuel required) 258 nm 01:10
preletel som si ho a je v poriadku. este pre info, TULSI 16000ft, odtial klesanie na 7500ft kym sa nedostanes na bod 17, potom sa ti uz otvori udolie, takze klesanie na pristanie (1800ft).
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Innsbruck 8. 8. 2002 / 19:07 | Tomáš 2 |
|  | Jo a kde a čím si přepnu ten opačný ISL nebo co? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Innsbruck 8. 8. 2002 / 20:33 | Marky Parky |
|  | Na autopilotovy by melo byt tlacitko BC - jak Backcourse. Ale pozor - myslim ze nehlida vysku, jen osu drahy.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Innsbruck 8. 8. 2002 / 20:57 | Tomáš 2 |
|  | Tak to jsem si myslel, ale nezkoušel.
Dik |
| |
|
|