...to je vidět tady, že mají Fishbeda v malíku, že na tohle nepřišli sami od sebe. Asi nečetli Tondeho FS školu k Migu...))
a hned první věta dole mluví za vše.....a ta poslední je taky víc než výmluvná....
No a tohleto je fakt opravdová perla:
přecejen DCS vychází z vcelku arkádového LockOnu...
Takže kdo si má co odkud vyndat??????
CITUJI:
Otázkou je chování na pádové rychlosti a vysokých úhlech náběhu. Zde nejspíše narazili na možnosti současného enginu, jelikož podobné „neduhy“ zažívají i ostatní moduly.
Například při pádové rychlosti pohybující se kolem 220km/h se reálný stroj začal překlápět z křídla na křídlo, zatímco zde se nic takového neděje a stroj je stabilní. Stejně tomu tak je při snaze dostat stroj do vývrtky – řekněme, že letíme v osmi kilometrech na 80% výkonu a stočíme letoun do 90° zatáčky. Při nějakých 300km/h by se měl stroj propadnout po křídle do vývrtky – i zde je ale stroj neočekávaně stabilní a ne a ne do ní spadnout. Nicméně – zde si myslíme, že LS naráží na mantinely ED enginu, který zkrátka v době jeho vzniku neměl o takových věcech potuchy (přecejen DCS vychází z vcelku arkádového LockOnu). Navíc nasimulovat mezní a extrémní situace nebude procházka růžovým sadem a chování letounu v běžných situacích je naprosto uvěřitelné a precizně nasimulované. Letoun se zkrátka chová tak, jak byste čekali či předpokládali u reálného stroje a pokud jde o výše uvedené neduhy – ruku na srdce, kolik lidí je mezi námi, aby mohli na základě svých reálných zkušeností říct, že je to špatně? Jsou to zkrátka věci, nad kterými se běžný virtuální pilot absolutně nepozastaví. |
|