FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 7. 5. 2024, svátek má Stanislav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Cargolux 747-8 podivný vzlet Jeden příspěvek | Celý strom
Cargolux 747-8 podivný vzlet   4. 10. 2014 / 00:16
Peetrs (Robert)   
Tak tohle udělat s pax tak jsou všici v pi*i zesrani a zbliti

https://www.youtube.com/watch?v=bnBr3enzW1I
 

Cargolux 747-8 podivný vzlet   4. 10. 2014 / 00:31
Veronie
este po nakloneni dolava som si povedala fajn ale doprava, to by som uz bola v riadnej pi*i
 

Cargolux 747-8 podivný vzlet   4. 10. 2014 / 09:45
MadBird
Holt kdyz je ta plechovka prazdna, tak se s ni daj delat silenosti
 

Cargolux 747-8 podivný vzlet   4. 10. 2014 / 10:54
PetrPilot
Z-50ka nebo B748sma všechno se to řídí ve finále stejně, jak tak koukám. Holt je aerodynamika jen jedna
 

Cargolux 747-8 podivný vzlet   4. 10. 2014 / 12:52
Lejzy
Otazka je, jestli nebyli i ti piloti.
 

Cargolux 747-8 podivný vzlet   4. 10. 2014 / 16:24
pazdzd
podival jsem se na to nekolikrat a celkem v klidu jsem stoprocentne presvedcen, ze je to zcela normalni a obycejna dekovacka, ktera diky zkusenosti pilotu byla provedena opravdu "razantne a viditelne"

1) je treba si uvedomit ze 99% leteckych spolecnosti na svete ma ve svem tymu tzv. Delivery pilots Test pilots nebo Factory pilots. U nas to jsou napriklad tzv. Airbus nebo Boeing Fleet captain nebo Fleet Commanders. Tito chlapy sem a tam letaji na obycejnych linkach a predevsim je jejich naplni travit temer 75% jejich pracovni doby v tovarnich halach a kontrolovat prubeh vyroby, provadet zalety a povinne testy pred samotnym dodavacim letem nacez pak provest samotny dodavaci let.

2) neco podobneho (v daleko mensi mire) se dela se vsemy letadly kategorie medium, heavy a super po startu po povelu "gear up" jakozto druha kontrola rizeni.

Bylo toto "Thank you" gesto provedeno razantneji nez obvykle? ANO bylo, nicmene je z videa krasne patrne jak je nose pitch drzen krasne na doporucene hodnote 10 stupnu pro 747 kdyz bylo "podekovano" a pote se teprve preslo do stoupani 15 stupnu jak je u civilnich letadel zvykem.

Kazdopadne kdyby mel nekdo zajem co se napriklad kontroluje u B777, A380 na predavacich letech, ptejte se. Par uz jich mam uspesne za sebou

http://www.youtube.com/watch?v=3wdTsIDWuVU

http://www.youtube.com/watch?v=84dFtsxvxKg

http://www.youtube.com/watch?v=3plCXaNc67w
 

Cargolux 747-8 podivný vzlet   4. 10. 2014 / 17:31
Lejzy
Samotny fakt mavani kridly snad na letecke dnu videl kazdy, to tu nikdo nerozporuje.

Ovsem ten naklon je pres 40° stupnu a velmi nizko nad zemi a jestli je ten podelny sklon 10° tak si asi taky pujdu koupit novy uhhlomer.
 

Cargolux 747-8 podivný vzlet   5. 10. 2014 / 16:10
pazdzd
Podelny sklon nesmi byt vice jek 10 stipnu a je pro to docela dobry duvod... 747/400, 747-8, 777-300, 767-400 a dalsi jina letadla by se totiz jednoduse dotkla ocasem drahy.

A mozna bych doporucil koupit novy uhlomer. Sklon kridla vetsi nez 35 stupnu bude automaticky zapsan do palubniho pocitace a poslan jak do Boenig factory engineering tak do smluvniho Engineering centra kde provadi Cargolux udrzbu( hadam ze zde to nejspis bude Lufthansa Technik)jako:
a) emergency maneouver... pokud je ovsem master warning aktovovan nebo je na ECAMS cauton message
b) Excesive G-force operations pokud se jedna o situaci ve ktere je Auto Flight system nastaven pro take off
c) dolso by k odeslany caution message jendoduse proto, ze maximalni naklon pro civilni letadla dle FAA-H-8081-12B (Commercial PTS, V., A., 1-5) je 35 stupnu. Jedina vyjimka byl approach na Kai Tak/VHHX. Ktera ale byla vydavana kazdym rokem dle FAA/JAA regulations aby bylo vzdy patrne, ze je to vyjimka. V tomto pripade se proste kodovala message v bode a) a b) jako VHHX APP a nebyla brana v potaz.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ