>Musí snad použít AUTO BREAK, jak je tomu u přistání?
Systém AUTO BRAKE (nikoliv BREAK, brake = brzda) se (obecně vzato) při přistání použít může, nikoliv musí.
Jeho hlavní účel je oprostit pilota od potřeby řešit brzdění "ručně", protože během přistání má jiné věci na práci. Zároveň také zajistí rovnoměrné brzdění. Nastavit se dá také intenzita brzdění, to je to LO, MID, HI nebo 1,2,3 atd.
U dlouhé dráhy se nastavuje 1 (LO), u ktaší nebo pokud je třeba opustit dráhu nějakou blízkou odbočkou pak 2, na znečištěné dráze (voda, sníh, ... ) taky 2, při nouzovém přistání většinou 3 (MAX).
A ještě klíčovější může být použití AUTO BRAKE při vzletu, kdy se před vzletem nastavuje ovladač AUTO BRAKE do RTO (Rejected Takeoff - přerušený vzlet). Pokud se rozhodneš přerušit vzlet (třeba zjistíš nějaký problém), tak posuneš páky tahu zpět do volnoběhu nebo zpětného tahu, což je impuls k aktivaci automatické brzdění maximální intenzitou. Zkus si to.
Jinak už to tady padlo - pořiď si pedály - to je ta správná ARAIG odpověď 
Já mám od HappyPetra, čímž nic nenaznačuju  |
|