FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 28. 10. 2025, Den vzniku samostatného československého státu Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
BlackLynx Pro Flight Trainer Jeden příspěvek | Celý strom
BlackLynx Pro Flight Trainer   13. 11. 2014 / 16:41
kuma   
Pouštet knipl nesmíš u žádného létajícího stroje, pokud nemáš spolehlivého autopilota !! Co to je za nápad?


ale jinak skutečně platí, že u letadel při určité rychlosti a vyvážení existuje nějaká "středová poloha" (ne ve středu směru letu, ale ve středu vyvážení) - a a k vychýlení kormidla z této "středové" polohy musíš vyvinout nějakou sílu, zvětšující se s velikostí výchylky. Což platí pro směrovku, výškovku i křidélka (a "síly na kormidlech" jsou vždy typickýcm znakem toho kterého letadla

Na rozdíl od toho u vrtulníků nejsou - díky funkci a uspořádání ovládacích prvků - na páce ani pedálech síly prakticky žádné - a rozhodně ne jakkoliv ve vztahu s polohou vrtulníku nebo režimem letu.

Takže zatímco letadlo jde vyvážit - a pak letí "víceméně samo" - vrtulník musíš držet a kniplovat skutečně v každém zlomku sekundy.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ