To nebyla ani tak výtka, jako spíš upozornění, že i ten aircraft.cfg se musí přepsat v příslušné složce letadla. Jen pro zajímavost je to vlastně obyčejný textový soubor jen s koncovkou .cfg a ajko takový se dá otevřít třeba v notepadu. V něm se pak najdeš nejrůznější nastavení simulovaného letadla a řadu z nich si také tím pádem můžeš sama upravit. Hned na začátku se nachází sekce (nemusí být jedna) kde se právě FSce říká, kde má např hledat textury, panel nebo i letový model pro ten který typ letadlla (viz TL-96):
[fltsim.0]
title=TL-96 Star
sim=Star
model=
panel=
sound=
sound_alias = c172\sound
texture=
kb_checklists=
kb_reference=
atc_id=OH-U666
ui_manufacturer=TL Ultralight
ui_type=TL-96 Star
ui_variation=OH-U666
description=An ultralight plane from TL Ultralight
atc_heavy=0
atc_airline=
atc_flight_number=
Nejpodstatnější jsou v případě různých textur jednak čísla sekcí ([fltsim.0]) kde to číslo za fltsim. je jedinečné a jak příbývakí tyto sekce tak roste toto číslo a jednak položka texture= a hodnota, která je vlastně odkazem na složku s texturama resp. její příponu. Neníli hodnota vyplněno tak se myslí složka texture a je-li tam jakákoli hodnota (i textová) jako např. 1 neboby šlo i duu, tak se myslí složka texture.1 resp. texture.duu.
Doufám ,že jsem to vysvětlil jasně a správně a omlouvám se za předchozí špatné vyznění mého příspěvku.