Už FS2004 uměla měnit čtverce v závislosti na počasí. Ano, primárně se zbarvovaly podle období, ale pokud jsi např. v létě hodil do počasí sníh, tak ti to zbarvilo zem na zasněžené textury. Když tohle bylo možné v roce 2004, tak ať se se mnou někdo pře, že to není možné o deset let později
Upřímně, od Austina je to jen výmluva. Sice chápu, že programovat takové věci není věc na jeden večer, nicméně v možnostech to je. A co se týče ročního období, např. vzledu porostů a zabarvení krajiny, o tom se snad přít nikdo nebude, že mu bude v lednu kvést zahrada.
Nicméně klobouk dolů před tvou prací. Ta rychlost tvorby mě fasinuje. Brzy to prozkoumám trošku blíž
Ono zase na druhou stranu, tvorba scenérek do FS98 taky asi nezabere moc času - jednoduhé ortho v malém rozlišení, 3, 4 jednoduché budky a k tomu pár objektů z knihovny... Upřímně bych Ti, s plným respektem, navrhnul, jestli bys radši nezainvestoval víc času do tvorby a neudělal např. trávu na těch malých letištích a nebo nějaké další "vychytávky". Pohyblivé pytle předpokládám jsou. Něco na způsob afcadů tam asi řešit nemusíte, což? |
|