|  |  | Rychlomer u Mi-2 od Nemeth Design 7. 4. 2005 / 10:48 | |
|  | Ahoj Letavci!
Chtel bych se zeptat stastnych majitelu tohoto stroje na nasledujici vec:
Pozorovali jste nekdy rychlomer a jeho chovani v rozmezi od cca 20 km do cca 100 km/h?
Pripada mi ze prave v tomto rozmezi rychlost ukazovana na rychlomeru vubec neodpovida rychlosti kterou ta vec prave leti a kterou take ukazuje FS (SHIFT+Z)
Abych byl presnejsi - zpomaluji napr. ze 150 km/h na pristani. Do 100 km/h rychlomer ukazuje spravne. Potom se jakoby zastavi mez 100 a 90 km/h, zatimco vrtulnik si klidne zpomaluje dal. Az kdyz zpomalim tak na 15 - 20 kt, rychlomer se probere a presune se na 30 km/h. Ale nic mezi tim.
Nebo teda skoro nic. Napr. 18 KT = 50 Km/h, 24 KT pak uz 90km/h
Jak jste na tom vy?
|
| |
|
 |  |  | Re: Rychlomer u Mi-2 od Nemeth Design 7. 4. 2005 / 11:58 | |
|  | jo me to taky dela, me to pride celkem realny, hlavne kvuli tomu, ze to je vrtulnik a porad s tim kroutis kolem svisly osy, tudiz podle snimace statickyho tlaku, ktery budou asi nekde na boku nejsou spravne ofukovany, tudiz to ukazuje chvilema pitomosti...to odpovida tomu, ze do tech 100km/h to je vetsinou ustalenej let a vse ukazuje spravne, potom zpomalis, zacnes zatacet, pripravovat se na pristani, letis treba trochu bokem a ejhle...rychlomer ukazuje blboste...Tak takhle bych to videl soudruzi...kdyztak me nekdo vyvedte z omylu... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Rychlomer u Mi-2 od Nemeth Design 7. 4. 2005 / 12:24 | |
|  | Diky za opdoved.
Ikdyby to bylo tak jak rikas (pro snimac statickyho tlaku by asi bylo idealni kdyby nebyl ofukovan vubec), tak si myslim ze chyba zpusobena podivnym ofukovanim vstupu dynamiceho tlaku do rychomerne trubice (snazim se letet vzdy +- rovne) by nemohla byt takhle brutalni...
Pri zrychlovani ve vodorovnem letu z 18ti na 25 KTS se rychlomer vysplha na 90 km/h ? Spis to bude nejaky bug. Jdu jim napsat do fora. Potreboval jsem jen vedet jestli to dela take nekomu jinemu....
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Rychlomer u Mi-2 od Nemeth Design 7. 4. 2005 / 21:45 | |
|  | Odpověď by mne velice zajímala - a to jak od autorů, tak i od někoho, kdo se skutečnými mixéry létá (-al). Já se akorát párkrát vezl, ale myslím, že rychloměr je udělán tak, aby pokud možno ukazoval správně. Nevzpomínám si, že by tam byl nějaký skok (Mi-2, Ecureuill, Mi-8). Míst, odkud se sbírá statický tlak, je pravděpodobně více - a možná na obou stranách trupu, právě, aby se eliminovalo zkreslení při "půlotočce" při přiblížení. Na každý pád při odbrždění rovným letem (jen přitáhnout a hrát si s kolektivem) by změny statického tlaku měly hrát zcela minimání roli. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Rychlomer u Mi-2 od Nemeth Design 8. 4. 2005 / 10:36 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Rychlomer u Mi-17 od Nemeth Design 13. 4. 2005 / 15:12 | |
|  | Nekdo si na support foru stezoval, ze rychlomer u Mi-17 dela podobne veci jako u Mi-2.
Ve spolupraci s Charliem (dodal gaug a testoval) jsem se na to kouknul a upravil element pro tenhle gaug. Charlie rika ze to fungovalo, takze kdo mate odvahu, vyzkousejte.
Preplacnete s tim original element ve vasem Mi-17 rychlomeru. Musite si jej vsak nalezt sami, protoze Mi-17 nemam...
Vita
|
| |
|
|