FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Co na to odborníci? Kdo je větší machr? Ten co to dal nebo ten co opakoval? Jeden příspěvek | Celý strom
Co na to odborníci? Kdo je větší machr? Ten co to dal nebo ten co opakoval?   7. 1. 2015 / 01:09
Rychlokvaška
Takový přiblížení se nelítají s autopilotem, tohle je celý ručně (teda tak moc ručně jak to u Airbusu Monarchu jde).

Kdo trochu zná Madeiru, tak ví, jak naprosto nepředvídatelný dokáže být vítr z určitých směrů. Poprat se s poryvem, kterej vyrobí podobný náklon, není zase tak kritický. Co je tam problém jsou turbulentní rotory, který dovedou opravdu hodně. Jako mnohem zásadnější bych viděl ten windshear, díky kterýmu to letadlo prosedlo dobrých 30ft vpodstatě skoro těsně před podrovnáním. To měl opravdu ale hodně velký štěstí a docela dost pevný nervy.

Na machry se tady nehraje. Goaround je standardní součástí každého přiblížení. Metály se nesbírají za to, kdo přistane dřív, blíž cílovému letišti a v horších podmínkách, ale kdo bezpečně dopraví 200 lidí k terminálu.
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ