FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 18. 5. 2024, svátek má Nataša Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jednoduchá tvorba modelů pro FS9 z modelu SketchUp Jeden příspěvek | Celý strom
Jednoduchá tvorba modelů pro FSX z modelu SketchUp   7. 1. 2015 / 07:44
ST0RM
Chlapi, vy co ste uz nieco vyexportovali, mam otazku, cely vecer som maturoval nad jednou vecou - AKO vyexportovat z ModelConverterX objekt *mdl a pridať ho do novej kniznice vytvorenej napr v LibraryCreatorX?

Moj postup je taky, ze:

1. zo sketchupu si *.skp si vyexportujem *.dae
2. *.dae si importujem do ModelConverteruX
3. v ModelconverterX pouzijem export a vyberiem moznost ulozit s koncovkou *.MDL
4. vytori sa mi bjekt *mdl, ktory uz sice ide pekne pridat do kniznice, ale tu je moj problem, neviem v akom vztahu su k *.mdl textury, lebo pri exporte mam pocit, ze sa exportuje iba neotexturovany model. Takze ak som takuto kniznicu nasledne pouzil napr. s Whisplacerom tak po pridani objektu FSX spadla...

p.s. a kedze sa hram prvy krat s ModelConverteromX tak som samozrejme skusil popridavat aj nejake tie efekty na sketchupove modely a tak sa mi napriklad v ModelConverteryX uz pekne dymi z komina, ale v FSX to vidiet nie je... tak to je moja druha zahada...



 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ