FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS: Object Library LOD Jeden příspěvek | Celý strom
FS: Object Library LOD   14. 3. 2015 / 18:02
FSPilot   
Zravím,

neví někdo, jak a jestli jde přiřadit při tvorbě library taky vzdálenost, na jakou se objekt zobrazí?
Dělám teď nějakou drobotinu, kde bych potřeboval, aby se zobrazovala až blíž u "kamery".
Používám Gmax a na library Flight1 Instant scenery library creator.

Nebráním se ani jiným prográmkům.

Dík
 

FS: Object Library LOD   14. 3. 2015 / 18:36
mano
nenastavuje sa LOD priamo v Gmaxe ? defaultne je tam tusim 100
 

FS: Object Library LOD   14. 3. 2015 / 19:00
PB   
LOD se nastavuje tam, kde vytváříš MDL soubor. Nic ti nebrání MDLko ještě před přidáním do Library Makeru přeuložit přes ModelConverterX a tam změnit LOD.

PB
 

FS: Object Library LOD   14. 3. 2015 / 19:42
kuknamys   
Ahoj, mě Priskač laskavě naučil omezovat vzdálenost přímo editací zdrojového textu - najdeš to :kuknamys.cz a v návodech pro fs2004. Musíš to sice exporotvat, editovat a kompilovat ručně, ale funguje to bez problémů, používám to stále dokola.
 

FS: Object Library LOD   14. 3. 2015 / 20:18
FSPilot   
Díky moc všem za rady, zrovna testuju ten ModelConverterX a přeuložení, neb je to asi nejsnažší cesta pro nevzdělance mého kalibru
 

FS: Object Library LOD   15. 3. 2015 / 16:53
FSPilot   
Hned v počátku jsem narazil na problém - z Gmaxu nemůžu exportovat .x file, takže zůstávám u jednoduššího ModelConverteru. Nicméně návod je to pěkný a vypadá celkem snadně
 

FS: Object Library LOD   15. 3. 2015 / 08:04
FSPilot   
Funguje to bezvadně přes ten ModelConverterX (jak pro FS9, tak FSX/P3D).

Mám ještě jeden dotaz - ví někdo, kde najít nebo jak spočítat, na jakou vzdálenost se to bude zobrazovat? Experimentálně jsem nějaké hodnoty zjistil, ale bylo by fajn vědět, jak se to dá spočítat, ať to nemusím dělat u všech objektů

Letu zdar
 

FS: Object Library LOD   15. 3. 2015 / 13:24
Speedfoot   
Taky jsem s tím hodně experimentoval, ale spočítat se to asi nedá. Moje zjištění bylo takový, že se potřebný LOD pro dannou potřebnou vzdálenost zobrazení mění s velikostí objektu. To znamená, že pokud hledáš optimální LOD, tak u stejně velkých objektů můžeš počítat se stejnou hodnotou, ale pokud bude objekt větší, nebo menší tak to budeš muset pro každý objekt, hodnotu LOD otestovat zvlášť. A modelconverterx je pro nastavení LOD asi nejjednodušší forma, na to jsem taky přišel i když má určité mouchy. Třeba u objektů, které se mají stále natáček k pozorovateli, pokud je modelkonverterxem přepíšete, tuto vlastnost ztratí, pak se musí vlastnosti složitě obnovovat mdltweakerem. I objekty s přidanými efekty mi v modelkonverterxu občas zlobili. Tak aby tě to nepřekvapilo.
Jarda.
 

FS: Object Library LOD   15. 3. 2015 / 13:31
Fabo™   
Souhlas s Jardou.

Mne osobne to prijde, ze to nejak souvisi s tim, kolik pixelu ten-ktery objekt zabira, resp. zabiral by, kdyby treba nebyl zcasti zakryt jinym objektem.
 

FS: Object Library LOD   15. 3. 2015 / 15:03
Cesmina
Je to odvozený od úhlu, který je potřeba k průmětu objektu z pozice pozorovatele , to znamená , že u menšího objektu stačí větší číslo a u většího je nutné dát třeba základní LOD 1000 a od něj odvozovat menší LODy
 

FS: Object Library LOD   15. 3. 2015 / 16:50
FSPilot   
Díky moc za reakce.

Je to jak píše Cesmina. V podstatě je to nevypočitatelné, takže se bude muset experimentovat. Těch objektů není zas tak moc, takže to nevadí. Jen ty experimenty docela žerou čas.

Hlavní účel bude tráva, protože "zasít" celé letiště by znamenalo kybernetickou smrt pro každého, kdo by to chtěl spustit a já bych byl první v řadě. Nicméně díky LODům to půjde udělat krásně a snad i nenáročně (při nejhorším se to smaže...)

S tím natáčením k pozorovateli jsem koketoval, ale vypadá to celkem složitě a dočet jsem se, že by to mělo být při tak velkém množství objektů, jaké potřebuju i dokonce náročnější, než rozházené fixní "desky". Tím jsem to zavrhnul a dál neztrácím čas.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ