FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 14. 5. 2024, svátek má Bonifác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Budoucnost Czech Airlines Jeden příspěvek | Celý strom
Budoucnost Czech Airlines   20. 6. 2015 / 09:43
Rychman
Ahoj,

prosím vás zajímalo by mě, čeho se mělo dosáhnout, když se zruší všechny Airbusy A320. Nejdřív to byly všechny Boeingy (pochopitelný), ale jako tohle mě celkem dostalo. Je v tom nějaký rozumný důvod? Zůstat jen u verze zrovna A319 (+ATR) by pro mě osobně byl důvod jít nenápadně a pomalu z trhu.

Díky za vysvětlení a je to velká škoda tohle.

 

Budoucnost Czech Airlines   20. 6. 2015 / 10:07
Koprik
Diskuse o budoucnosti ČSA se vede jinde:
http://forum.airways.cz/viewforum.php?f=8&sid=d91d473725b867a7e9fefad3d51ac098
Pěkné čtení!
 

Budoucnost Czech Airlines   20. 6. 2015 / 12:08
Hlenitorix
Hm dík, to je dost smutný čtení, na to nemám psychicky.
Jestli někdy přejdu v simu na dopraváky , za ČSA chci létat v prvním případě. ( v druhém za Emirates, tak doufám že průsečíkem najdu fajn letadlo )))
 

Budoucnost Czech Airlines   20. 6. 2015 / 11:38
JirkaK
Když A320 nenaplníš a stačí ti kapacita A319, pak je blbost vypravovat A320 která je větší, těžší a tedy i méně ekonomická v přepočtu na celý let než ta A319. V takové situaci je to jasná volba jak přinést provozní úspory.

Můj osobní názor je, že už tady dávno ČSA neměly být.. Mám z toho pocit jako bychom toho pacienta s nevyléčitelnou nemocí pořád resuscitovali a drželi uměle při životě. Ve zdravotnictví se takoví pacienti nechávají s úctou zemřít (v kartě je poznámka DNR) protože ta resuscitace je jen prodloužení nevyhnutelného stavu a nikomu neprospívá.
 

Budoucnost Czech Airlines   20. 6. 2015 / 11:56
Hlenitorix
Není to tak dávno co chtěli letadla kupovat a najednou začali ustupovat z trhů .
Doufám že se někdy dozvíme jak to bylo ve skutečnosti.
 

Budoucnost Czech Airlines   20. 6. 2015 / 12:57
JirkaK
Není to tak dávno, když TVS nabídlo skoro miliardu nebo kolik přesně to bylo, pokud dostane ČSA bez dluhů... Už tehdá se měly pustit.

Jakýkoli nákup letadel, když je není jak využít nepřipadá ve zdravé společnosti v úvahu.

Ústup z trhů? Myslíš z linek? No je to logické, když ti budou i ty 319tky lítat sotva naplněné tak aby se ti zaplatil jejich provoz. Pokud na té trase máš přímou konkurenci, která nabízí lepší cenu, lepší služby, lepší časy...

Nové linky, které ČSA zaváděly často nepatřily k těm konkurenčním, na oblíbených trasách zase denně lítá třeba 10-13 letů různých společností a ČSA typicky patřila k těm nákladnějším řešením...
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ