| | | Texturování...help 14. 8. 2002 / 21:01 | Honza Červený |
| | čest letci,chci se zeptat jestli by se daly někde na netu sehnat návody pro texturování,myslim tim jak tvoření textur a potom taky "připlácávání" textur na objekty? všem dík moc za radu...Honza |
| |
|
| | | Re: Texturování...help 14. 8. 2002 / 21:09 | |
| | pokud jde o texturovani objektu - v FS2k2 vyslo SDK ke gmaxu - je tam popsane i texturovani. pokud ti jde o texturovani letadel, prohledej forum, urcite tam bud Jirka Masnik nebo Milan Lisner psali odkazy na weby. |
| |
|
| | | | Re: Texturování...help 14. 8. 2002 / 21:17 | Honza Červený |
| | ...jo dik...a textury na budovy...?...a jeeště jeden dotaz: jak se dá vložit objekt s gmaxu do třeba airportu?...zase dik... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Texturování...help 14. 8. 2002 / 21:42 | |
| | neda. do airportu se daji pouzivat API vygenerovany napr. v EOD - proste napsany ve scasmu. Gmax dela maximalne .x (directx) fajly, a na to zadnej prevodnik neni. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Texturování...help 15. 8. 2002 / 10:41 | Standa Moravek |
| | No mne osobne by zajimalo v problematice texturovani nekolik veci:
- Jak se delaji ty pruhledne bitmapy (bmp), co pak nejdou nicim zobrazit.
- Jak vypocitam souradnice pixelu pro polygon v texture pro prikaz TexPoly (ShadedTexPoly) atd. Jiste vysledky mam, ale zatim mi to funguje dobre akorat u pravouhelniku.
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Texturování...help 15. 8. 2002 / 11:41 | |
| | 1. nejsou "pruhledne" - jsou jen v jinem formatu - 32bit barva, kde je 24 bitu pro barvu, a 8 bitu pro pruhlednost (alfa kanal) - tj. format dxt3, musis si to prevest do dvou bmp (obrazek + alfa kanal), treba pres dxtbmp nebo tim programkem, co byl na CD s FS2k2 prof. |
| |
|
|