někdo změnu pozoruje, někdo ne... možná placebo, možná na specifické konfiguraci.. Někde jsem například četl nějaké srovnání boxed a se verze, kde na nějakém letišti měli vyšší FPS se stejným nastavením a z fotek zjistili že ground vehicles bylo na letišti méně než v boxované verzi... závěrem bylo že FSX ty vehicly které nejdou vidět vypustí a neřeší, boxovaná to neudělá... je to ale možné ovlivnit nějakým zásahem do cfg a pak obě verze fungují totožně.
DTG popírá že by měnili engine a jednoznačně říkají že k takovým změnám nemají ani pravomoce. Vývojář FSX je stále Microsoft, DTG dělá pouze distribuci a opravuje zjevné chyby či vylepšuje kompatibilitu s novým HW. Změnili jen věci, které byly zabugované a způsobovaly problémy, plus překopali multiplayer tak aby fungoval se Steam a vlastně aby to celé fungovalo se Steamem... Například DLC mají vlastní složku a necpe je to do defaultních - například letadlo nenajdeš v fsx složce/SimObject/Airplanes ale ve složce DLC/DLCSteamID/SimObjects/Airplanes... FSX:SE je v té složce vidí.