Malé varování:
to letadlo autor udělal jako non-RNAV (ano, tak byly kdysi dodávány standardní tovární verze, jenže jak šel čas tam byly dodělávány FMSka ).
V praxi to znamená, že po dnešní Evropě si s tím IFR nezalítáš. Nebudeš v dnešním AIRAC mít potřebné body, definované cesty atd. Sice tam dodělali jakési GPS, ale to je v porovnáním třeba s KLN90B hodně chudý příbuzný.
Údajně do toho jde doplnit EADT KLN90B, jenže pokud vím to letadlo obsahuje GIZMO a KLNko SASL, což se nemělo svého času moc rádo. Pan Cameron z X-Aviation na informaci o KLN reaguje jak býk na červený hadr, že v takovém případě nebudou poskytovat technickou podporu 
Pokud to nechceš jako aeroklubové VFR letadélko nebo to dokonce hodláš provozovat na IVAO/VATSIM, tak si o tom zjisti více informací, moje jsou více jak rok staré.
Takže si to prostě zjisti, já jim to pomlouvat nechci, to letadlo nemám. |
|