FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jaký doplňky terénu a textur do FSX Jeden příspěvek | Celý strom
Jaký doplňky terénu a textur do FSX    19. 7. 2015 / 10:21
Brácha
Jen taková otázečka???

Co používate za doplňky ve FSX ohledně terenu a textur. Vím že doplňků do FSX je mnoho ale rád bych věděl Váš názor. Používate UTEX, Cloud9 Xclass EUROPE, FTX Global, Global Vector atd. ?? Nebo jejich kombinace. Popřípadě napište jejich priority v scenerry.cfg .
 

Jaký doplňky terénu a textur do FSX    19. 7. 2015 / 11:35
Fiideell
Podle mě co se týče textur, tak je jednička OrbX. Na data jsem pak odjakživa používal UTE, teď jsem vyzkoušel OrbX vector a landclass a teda na UTE to nemá

Na vodu, mraky, oblohu... REX4 a souft cloud a FSWC.
 

Jaký doplňky terénu a textur do FSX    19. 7. 2015 / 16:36
JirkaK
UTX je totiž trošku jiný produkt než Vectory+openLC... Ty jsou globální náhrada a nemá s přesností co dělat...

UTX je svou charakteristikou ekvivalent Full regionu od ORBX, které jsou zcela odlišné od globálních náhrad a detailonstí jsou zcela jinde než UTX... Třeba UTX Europe nemůže být se svým instalákem 1,7GB nic extra... Některé ORBX letiště mají instalaci kolem 1,4-1,5GB, full regiony pokrávající cca 200-250 tisíc km2 mají instalery 3-5GB
 

Jaký doplňky terénu a textur do FSX    19. 7. 2015 / 17:11
polda66cz   
Svatá ty prostoto! Jen poslouchejte dále.
 

Jaký doplňky terénu a textur do FSX    19. 7. 2015 / 17:59
Fabo™   
26324 B / 349 x 460 / 2009-01-26--truhlik.jpg
 

Jaký doplňky terénu a textur do FSX    19. 7. 2015 / 15:16
JirkaK
Nejčastější kombinace bývá?

ORBX FTX Global Base
ORBX FTX Global Vector (příští týden se půjde do testů nová verze 1.3)
REX4 Direct Textures + Soft Clouds
Active Sky Next

Pokud lítáš v Evropě, tak ještě ORBX openLC Europe... cca v příštím měsíci by mělo vyjít openLC Alaska/Canada a začátkem 2016 openLC USA.

UTX je přímý kompetitor s FTX, tudíž není dobré mít oboje. Pokud půjdeš cestou ORBX pak si přečteš jejich ultimate guide která ti poradí jak to udělat nejlépe (defaultně to samozřejmě udělá podle té příručky).


Pak ještě nějaké kvalitnější Mesh data.

Pokud budeš na ORBX pak je nejlepší variantou FS Pilots Mesh 2010. Od roku cca 2013 je plně kompatibilní s ORBX (FS Pilots s ORBX spolupracují navíc pro ně dělají Vectory). Tohle pokrává celý svět. Default je LOD9 - 78m v některých částech (třeba Alpy) jde až na LOD12 - 10m

Pokud nechceš platit je tu FreeMeshX. Je to LOD10 - 40m Pokrývá celý svět kromě USA (to má default LOD10), nejsou však přesnější lokality.

Je pak ještě FS Pilots Ultimate, který je přesnější a jde až na 5m přesnost. Ale není globální a je poměrně drahý.

Počítej že Mesh data vezmou velký kus disku... Pilots Mesh 2010 asi 20GB, FreeMeshX asi 45GB, Ultimate cca 20GB pro jeden region, globálně kolem 80-100GB... Doporučuji alespoň 250GB SSD disk dedikovaný jen pro FSX.
 

Jaký doplňky terénu a textur do FSX    19. 7. 2015 / 18:02
js76
Z důvodů omezených fondů jdu cestou freewaru.

V tomto případě je nejlepší náhradou za defaultní mesh nejlepší asi FreemeshX (až na výjimky nabízí pro celou zeměkouli LOD 10 (38 m)) plus nějaké přesnější lokální meshe.

Nejlepší náhrada pozemních textur, včetně silnic, železničních tratí, řek, stromů a trávy je podle mě od Aimé Leclercqa. Ačkoliv Lexlercq vytvořil i textury vody a mraků, nepřijdou mi tak dobré jako jeho ostatní tvorba.
Pro zobrazení vody proto používám FS Water Configurator. Krom lepších textur nabízí i možnost tvorby profilů s různým nastavením (včetně profilů předdefinovaných).
Náhradu defaultních mraků je dobré spojit s investicí do nějakého kvalitního enginu počasí. Ve FS2004 jsem k naprosté spokojenosti používal ActiveSky. Teď šetřím, takže mám HDE Sky Textures V2.0 pro FSX a "poháním" je FSXWX.
Taky jsem, tuším, instaloval vylepšené textury autogenu - Fotorealistic buildings for FSX od Adnana Arifa.
 1x  

Jaký doplňky terénu a textur do FSX    19. 7. 2015 / 18:13
JirkaK
žadatel citoval jen komerční addony, které jsou, bohužel o dost lepší.. ale kvalita se holt platí. Ty doplňky ale nestojí svět, když zvážíš cenu počítače... Vectors+Base+ASN+REX4+FreeMeshX, když seženeš ve slevách vyjde na cca 3500-4000 korun max... to je zhruba to co stojí saitek berany... Když pak chceš lítat v něčem lepším, tak dáš za letadlo 1-2 tisíce korun... oproti globálnímu vylepšení FSX je cena letadel poměrně vysoká. Jinak musíš lítat v defaultu nebo v něčem co je kvalitou podoné defaultu

Nicméně... tady je možnost jak na free vylepšení FSX: https://www.youtube.com/watch?v=XUDrRR-VW-U
 

Jaký doplňky terénu a textur do FSX    19. 7. 2015 / 20:28
js76
Předpokládám, že tazatel sám nejlépe posoudí přínos mého prvního příspěvku a bude-li to pokládat za nutné, vyjádří svůj názor. Nevidím důvod pouštět se tu do rozboru, jak moc nebo málo je jeho dotaz obecný, a která slovní spojení to dokazují, navíc s třetí osobou.

Výhodnost koupě"kousku počítačové hry" za čtyři tisíce je silně relativní. Ale o ceně tazatel nemluvil, takže to sem stejně nepatří.

Kdybys to video aspoň rychle proklikal, zjistil bys, že to stojí hlavně na věcech, co jsem zmiňoval - Leclercqovy textury + FS Water Configurator + FSXWX. Ale i tak díky.
 

Jaký doplňky terénu a textur do FSX    19. 7. 2015 / 21:26
JirkaK
Videa Jordana Kinga mám zkouknuté všechny celé, jen si nepamatuju odkud co dával dohromady, protože nejsem cílovou skupinou.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ