FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 24. 11. 2025, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Kopce v P3D Jeden příspěvek | Celý strom
Kopce v P3D   13. 8. 2015 / 13:03
JirkaK
Několik lidí už párkrát pozitivně hodnotilo kopce na mých fotkách ze simulátoru. Na svědomí to má použití teeselation fatoru (v mém případě high, lze zvolit i ultra) v P3D.

Tesselace zjednodušeně navyšuje počet polygonů ve výškových datech, která se tak stávají daleko detailnější... Bližší info o tesselation třeba tady: https://en.wikipedia.org/wiki/Tessellation_(computer_graphics)

Kopce ze screenshotů nejsou tedy žádným mistrovským dílem autorů scenérek (tedy ne že by jejich dílo nebylo dobré), ale poměrně výrazně se na tom podepisuje právě i zmíněný tesselation factor. Tyto výpočty jsou podporováný od DirectX 11, takže FSX logicky tutu schopnost nemá a kopce v něm tedy budou vypadat vždy hůře než v P3Dv2.

Pro příklad uvádím obrázek, kde je použito stejných podkladů a stejné nastavení s výjimkou tesselation.. vlevo LOW.. vpravo HIGh.
12582 B / 636 x 231 / changing_display_settings_01.jpg
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ