|  |  | | Kopce v P3D 13. 8. 2015 / 13:03 | |
|  | Několik lidí už párkrát pozitivně hodnotilo kopce na mých fotkách ze simulátoru. Na svědomí to má použití teeselation fatoru (v mém případě high, lze zvolit i ultra) v P3D.
Tesselace zjednodušeně navyšuje počet polygonů ve výškových datech, která se tak stávají daleko detailnější... Bližší info o tesselation třeba tady: https://en.wikipedia.org/wiki/Tessellation_(computer_graphics)
Kopce ze screenshotů nejsou tedy žádným mistrovským dílem autorů scenérek (tedy ne že by jejich dílo nebylo dobré), ale poměrně výrazně se na tom podepisuje právě i zmíněný tesselation factor. Tyto výpočty jsou podporováný od DirectX 11, takže FSX logicky tutu schopnost nemá a kopce v něm tedy budou vypadat vždy hůře než v P3Dv2.
Pro příklad uvádím obrázek, kde je použito stejných podkladů a stejné nastavení s výjimkou tesselation.. vlevo LOW.. vpravo HIGh. |
| |
|
|