GTN750 je v pohodě jak c C172 tak C182, Cherokee i Commanche. Osobně ale můžu mluvit jenz za P3D verzi (FSX a P3D se licencuje odděleně stejně jako A2A letadla). Je třeba počítat s tím že to na pozadí spouští Garmin Trainer a v některých případech vezmě 1.3GB... když lítám v dukovi se dvěma je to hned 3,2GB paměti fuč
Otevřít se to dá a okno se dá oddokovat, takže by mělo jít to přetáhnout na jiný monitor. Pozor ale, v kokpitu ti "zhasne" display, takže na něm nic není... zvlášť pokud budeš dělat nějaké screeny nebo video tak to bude lidi mást neb neuvidí to okno navigace bokem.
S addony, záleží kde chceš lítat. Globální náhrady jsou fajn ale oproti těm detailním regionům to prostě není dost dobré. Takže když už ORBX tak full regiony a případně, pokud tě zaujme, tak nějaké letiště, které většinou bandluje dost podrobnější scenérky.
ASN je super pro real weather. Doporučuji. Hodně si to s tím pohraje, lepší je to samozřejmě v P3Dv2 neb to spolupracuje s volumetric fog a soft cloudy, akorát pak je to fakt zabiják grafiky pokud budeš mít nastaven transparency antialiasing SGSS. ASN mraky generuje ve více vrstvách, se soft cloudy a volumetric fogem to je prostě extrém.
S letadly je to složité, záleží co tě baví. Pokud chceš kvalitní simulaci pak běž do dalších A2A, ale v malých GA maj jen jednomotoráky. Ve světě je velice oblíbený RealAir TurbineDuke v2, úžasné to letadlo, kterému nádherně sluší GTN750 a má ji integrovanou do VC až ve dvou kusech.. je to turboprop, takže dokáže lítat z a na krátké runwaye (1km) a je to pěkný tygr... climb rate 4000+fpm, ve FL290 (tlakovaná kabina) umí letět přes 550km/h, takže je dobré i na středně dlouhé přelety, motory by snad daly i víc, ale rám je dělán na pístové motory. Na VFR díky obřím motorům na křídlech už to není úplně ono ale pořád se dá. RealAir má velice dobré ozvučení,nastavitelné vibrace motory, ground rool, stall, overspeed, touchdown..., velice dobře simuluje předcházetelné závady (můj první let po pár minutách skončil poruchou obou motorů - přehřály se neb jsem šel za limity). Když pomimu motorizaci, je to podobné Baronovi... případně má RealAir i verzi Duka s pístovými motory, ale ten prostě není tak sexy |
|