FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS9/FSX/P3D Effects - světla Jeden příspěvek | Celý strom
FS9/FSX/P3D Effects - světla   29. 8. 2015 / 10:24
Priskac   
Cest,

1. nataceni, pokud ja vim neudelas jenom tak pres .fx, dela se to primo v gmax/3dsmax tak ze mas klasickej polygon s materialem Light_landing (tusim) a ten polygon je nalinkovany primo na prislusnou cast podvozku, takze ty nenatacis svetlem, ale celym podvozkem.

2. co se tyce Lotusovych svetel, ono se to nedela pres .fx ale opet pres 3D, neco najdes tady:

http://fsdeveloper.com/forum/threads/3d-landing-lights.20769/#post-137587

Snad jsem Ti trocha pomohl.

Peter
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ