Co konkrétně v mé reakci na jasnou otázku bylo tak špatného?
Stačil na FSX v roce 2006 aby byl "namaxovaný" běžný HW nebo musel mít člověk high end?
Je na FSX potřeba grafika za více jak 200 USD?
Zvládá FSX v plné palbě (extreme autogem, komplexní letadlo nad KLAX, KSFO apod..) nějaký současný procesor aniž by se přetaktovával?
Pokud člověk neletí v extrému (viz bod výše), FSX z dnešního průměru - něco jako i5 a GTX960/GTX970 (mimochodem na steamu po Intel HD4000 nejčastější grafické karty) nevyždímá 100+ FPS ve FullHD (jen zlomek lidí má vyšší rozlišení)
Není Prepared náročnější na GPU a méně náročný na CPU než FSX (opět ten příklad s KLAX, KSFO jako ideální test)
Není Prepared díky možnostem DX11 graficky dále než DX9/DX10 FSX?
Nemá nVidia podporu Prepared v driverech?
Stačí na namaxovaný Prepared 2.5 single GPU která nebude "extreme overclocked" tedy do cca 1,5GHz na jádru.
Nestačí na Prepared 2.5 2xGTX980Ti nebo 2xTitanX? (ok triple SLI 780Ti)
Pořídím legálně addony (PMDG, nějaké A2A , ORBX Global a ORBX Full Region produkty, nějaké to počasí a textury) za menší částku než cca 1000 USD?
Nestojí jen hloupá kombinace levných Saitek beranů, pedálů, nějakého multi a switch panelu, trackir to co performance nebo dokonce high end grafická karta?
Součet někde kolem 100 tisíc Kč do pořádné mašiny a vybavení pro letecké simulátory mi nepřijde nijak závratná. Dyť jen kvalitní case pro vodní chalzení vyjde téměř na 10 tisíc (Obsidian 900D), vodní okruh pro 2 high end GPU a CPU pak snadno přesáhne ceny jedné GTX980Ti a bude asi spíše k ceně TitanX.
|
|