|  |  | Návštěvníci aeroklubu FS2004 13. 10. 2015 / 16:40 | |
|  | Ahoj všem.
Chtěl bych se s vámi podělit o malinkou knihovničku pajduláčků vhodnou pro osazení sportovních letišť ve FS2004. Jedná se většinou o statické postavy a nemají tak ten divný nádech spící šípkové Růženky. Mají nastavenou vlastnost zobrazení vždy čelem k pozorovateli. Knihovna byla zatím vždy součástí mých scenérií, takže pokud máte stažená moje letiště LKMO2014 a LKRO2015 pak tuto knihovnu již máte a tedy nepotřebujete stahovat. Tento balíček je určen těm, kteří by ji chtěli využívat samostatně anebo v budoucnu s mými dalšími scenériemi. Do dalších scenérií ji už v rámci úspor místa nebudu vkládat, i když objekty z ní ve scenériích použity budou. Užívejte dle libosti.
Čau Jarda
http://uloz.to/x3ojD7Fm/speed-lidi-zip |
| |
|
 |  |  | Návštěvníci aeroklubu FS2004 13. 10. 2015 / 23:53 | |
|  | To je dobrý eufemismus - otáčejí se vždycky čelem... I ta dáma ve fialovém tričku, která dominuje svým kredenciózním pozadím?
 |
| |
|
 |  |  |  | Návštěvníci aeroklubu FS2004 14. 10. 2015 / 06:52 | |
|  | Jo jo. Přesně tak, čelem bylo myšleno čelo textury. No někdy může být čelem textury i korpulentní zadek jisté dámy.  |
| |
|
 |  |  | Návštěvníci aeroklubu FS2004 14. 10. 2015 / 07:59 | |
|  | Ahoj, v FSX to bude taky fungovat, nebo to bude mít kolem sebe černý rámeček? |
| |
|
 |  |  |  | Návštěvníci aeroklubu FS2004 14. 10. 2015 / 08:44 | |
|  | Nejsem si úplně jistý jestli se něco zmnění po překonvertování textury do DDS, ale v současném stavu se průhledné okolí textury projevuje průhledně i na ostatních objektech v pozadí. Tohle mi to dělalo v FSX když jsem to zkoušel, ale ještě jsem nenašel čas to nějak testovat a předělávat. |
| |
|
 |  |  |  |  | Návštěvníci aeroklubu FS2004 14. 10. 2015 / 09:10 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Návštěvníci aeroklubu FS2004 14. 10. 2015 / 09:22 | |
|  | To bude dobře. Taky bych rád přišel na vztah alfakanálů mezi FS9 a FSX. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Návštěvníci aeroklubu FS2004 14. 10. 2015 / 15:34 | |
|  | Tak v FSX to funguje bez problémů, na louce, nebo proti jednoduchému pozadí je to dobrý ale proti členitému je vidět ten obrys. Ale v každém případě je to dobré a rád to použiju do scenérek.
Díky, Petr. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Návštěvníci aeroklubu FS2004 14. 10. 2015 / 22:14 | |
|  | Dá se opravit celkem jednoduše v ModelConverterX. Nejsem ted u PC, ale pokud na to nezapomenu, tak to sem do pátku nahraju opravený. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Návštěvníci aeroklubu FS2004 15. 10. 2015 / 06:18 | |
|  | Výborně. Taky nám stručně popiš co si s tím proved, ať to můžem dělat taky tak. |
| |
|
|