FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 9. 5. 2024, svátek má Ctibor Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3 Jeden příspěvek | Celý strom
RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3   12. 11. 2015 / 13:09
JirkaK
Pokud jste nezaregistrovali, kluci z RealAir vydali update Turbine Duka pro P3D v3. Update je pro vlastníky P3Dv2 verze zdarma. Není to jen upravený instaler ale letadlo doznalo i nějakých těch změn, které se dají aplikovat i v P3D v2.

Mezi změny patří úprava modelu, chování brzd a pár dalších úprav chování letadla.... mimo jiné opravili zvuky pro reverse, při deaktivaci se zvuk okamžitě utnul, nová verze nechává zvuk vrtulí v beta režimu hezky doznít a působí to reálně.

Pro FSX tento update není.
 

RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3   12. 11. 2015 / 14:18
Koprik
Jenže jaký to má vlastně všechno smysl....? Věci pro P3Dv2 nejsou automaticky kompatibilní s P3Dv3.....všechno se musí opravovat, něco funguje líp, něco hůř...a jaké další verze P3D lze očekávat....v4, v5.....??? Normální uživatel aby se z toho zblázníl, páč když k tomu ještě přimíchá kompatibilitu s Win 8, 10, tak je z toho všeho akorát smrtící koktejl. Mějte mě za konzervu, ale díky výše uvedenému jsem šťastný že mi slušně chodí Win7 645bit a FSX....zbláznili se všichni?
A co tomu maglajzu říkají vývojáři addonů a co mají vlastně vyvíjet......Vývoj slušně propracovaného addonu trvá několik let, mezitím developer zjistí, že jej vyvíjel pro úplně jinou platformu..
 

RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3   12. 11. 2015 / 14:46
Vita Zenisek
Ono to spis vypada, ze LM vypustil P3D mezi prosty lid jen proto, aby ziskal slusnou zakladnu testeru, ktery za to navic jeste platej

No a kdyz se s tim ti developeri chteji hmyzit, je to jejich boj.
 

RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3   12. 11. 2015 / 14:52
JirkaK
Smysl to má i pro majitele P3Dv2, změny modelu a chování letadla, stejně jako ty zvuky jsou poplatné oběma verzím P3D, Pro P3Dv3 je zde nativní instaler, který navíc umožní instalaci jak do v2 tak v3. Taktéž ten nový instaler respektuje nový přístup LM ke složkám simulátoru - od v3 nemají žádné addony co dělat v instalační složce P3D což má usnadnit updaty simulátoru (RealAir jsou snad první co tohle dodržují).

Postupný vývoj byl i u FS a v průměru vycházela nová verze co cca 2 roky. I X-Plane už má za sebou mnoho verzí. P3D v tom není výjimkou. HW je výkonnější, technologie se mění... nároky uživatelů se mění.

FSX běží na DX9, vše musí dělat CPU, P3D od v2 běží exkluzivně v DX11 = více možností, výpočty přesunuté z CPU na podstatně výkonnější GPU, tesselace, dynamické stíny, dynamické světla, postupné vylepšování a opravování původního FSX enginu.

P3Dv3 je obecně chápána spíše jako P3Dv2.6, nic nového co by byl přelom nepřinesla, spíše opravila problémy v2.5.

Mnoho addonů funguje beze změn, některé addony je třeba vybavit novým instalerem, neb si informace o simulátorech berou z registrů a o v3 nic v době vzniku nevěděly, někde je třeba udělat drobné změny.

Vývojáři... co by na to říkali... pokud nejsou troubové, tak specifikují simulátory na kterých jejich produkt běží. Pokud si koupím addon pro verzi 2 a vyjde verze 3, nemůžu očekávat že tam bude fungovat. Vývojář pak buď: na to peče, vydá update za nějaký bakšiš, vydá update zdarma, ty jako zákazník to musíš přijmout, nikdo tě nenutí přecházet na novější verzi simulátoru, stejně tak je na rozhodnutí vývojáře jak s novou verzí naloží. Třeba ORBX původně pro v3 plánoval zpoplatnění, ale vzhledem k tomu že nepřinesl téměř žádnou změnu, dávají updaty zdarma. Obecně všichni velcí hráči na trhu ty updaty vydávají zadara, protože ví, že se jim to na spokojených zákaznících vrátí.

Jinak třeba právě ten ORBX s v3 konečně dostal SpeedTrees a nějaké další úpravy po kterých volají už několik let. A zrovna ty SpeedTrees se začnou objevovat v nových scenérkách, teď je třeba ohlášené Corfu od FlyTampa a tam majitelé P3Dv3 budou tyhle hýbající stromy mít..


V3 přinesla jednu z nejklíčovějších oprav - memory management. OOM je v P3Dv3 v podstatě minulostí i když člověk jede na maximální nastavení všeho, má hromady eye candy addonů a lítá v komplexních letadlech na komplexních letištích. FSX a předchozí verze P3D padnou na zadek kvůli nedostatku paměti, P3Dv3 v pohodě běží.


Ano jistě budou další verze...
Všichni pevně věříme že v4 bude už výhradně DX12, což konečně umožní pořádný multi thread rendering a multi GPU support - nemyslím SLI a CrossFire ale že konečně ty naše integrované grafiky bude mít cenu zapnout a pomohou s výpočty, díky těmhle věcem odpadne potřeba vysokého single thread výkonu CPU a simulátor poběží rychleji a bude vypadat lépe než dnes, bude efektivněji používat všech fyzických i HT jader. O vysněném přechodu na 64bit ani nemluvě, byť zde bude větší problém s addony, některé půjdou překonvertovat snadno, některé hůře.
 

RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3   12. 11. 2015 / 15:11
Koprik
OK, většinu toho co píšeš jsem stejně nepochopil) Ale když vzpomínám, jak jsem kdysi lítal v reálu ponejvíce Blaníkem, tak si dobře pamatuju, že ty reálné eye candy vychytávky jsem nikdy neocenil, neboť jsem se soustředil hlavně na to, abych doletěl zpátky na letiště a kluci pro mě nemuseli jet tranďákem.Sezónní textury mě nezajímaly, na vodu jsem z výšky nekoukal a jestli se hejbou stormy (SpeedTrees) a bučí barevný krávy mě teda taky moc nebralo....) (jo rozsáhlým vodním plochám a lesům se plachtař vyhýbá jaksi instinktivně) zajímala mě hlavně termika a ta vidět stejně není... A když jsem začal lítat motorově, tak před prvním letem mě instruktor zpražil větou!Motorový litání není o kochání se.Pořád přemýšlej co uděláš a kde přistaneš, když ti vysadí motor...a on jednoho dne vysadí a ty musíš být připraven, nebo budeš večer ve zprávách na Nově ...)
Takže díky za vysvětlení, ale zůstanu nadále retrokus u FSX při vědomí toho jak je nedokonalý, což dobře vím.....IMHO vlastně nechápu, pro koho ty fičůrky vlastně vyvíjejí, protože v ČR znám jen tebe, kdo se tomu takto do hloubky věnuje))
 

RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3   12. 11. 2015 / 15:33
JirkaK
Jj, zůstaň u FSX, když si spokojený, spousta problémů se tě netýká - třeba OOM... na defaultu nebo s pár scenérkama to fakt nehrozí.

Že znáš jen mě, i tady se najdou jedinci, kteří to mají rádi pěkné, jen tady nejsou takoví exhibicionisté jako já, takže o nich nevíš, mě se už ale leckteří ozvali

Když zavítáš například na ORBX fóra, zjistíš že "magorů" kteří to rádi "barevné" je neskutečná spousta. O tom co najdeš na YT nebo FB nemluvě. Možná tady patřím mezi lidi co mají trošku víc addonů a trošku nadprůměrný stroj, ale ve srovnání s uvedenými je to naprosto nemasný a nevýrazný průměr

 

RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3   12. 11. 2015 / 15:02
JirkaK
BTW příští rok přijde na trh Dovetail Games Flight Simulátor. Od něj se slibuje plynulý chod na mainstreamu a obecně technologicky nový simulátor, byť nebude postavený na Unreal 4 enginu tak jako ostatní nové věci od DTG, nicméně stále nevylučují port na XBox One, tudíž to bude muset používat nějaký univerzálnější zobrazovací engine dostupný na Xboxu.

Letecká komunita se ještě víc roztřiští na různé simulátory.
 

RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3   12. 11. 2015 / 22:04
Fabo™   
To bude jeste zajimave. Sam jsem zvedav jak se Dovetail popere s addony a kompatibilitou.
Pro simmery nejlepsi by bylo opetovne sjednoceni profesionalni a herni linie vychazejici z MSFS, ale to uz dneska asi nepude...
 

RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3   12. 11. 2015 / 22:14
JirkaK
Hádám, že kompatibilita se současnými addony zřejmě nebude, pro ně je to i kontraproduktivní. Prodej samotného simulátoru je nevytrhne, chtějí ty addony prodávat skrz steam a brát za to provize, tam jsou teprve zajímavé peníze. Kompatibilata s FSX by znamenala že vývojáři si pojedou vlastní distribuci.
 

RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3   12. 11. 2015 / 22:23
Fabo™   
Na druhou stranu, totalni odtrzeni od FSX znamena, ze si vetsina vyvojaru velice dobre rozmysli, zda vyvoj pro Dovetail ma smysl, v porovnani s radou FSX-P3D nebo X-Plane...
 

RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3   12. 11. 2015 / 22:31
JirkaK
Podle mě to byl také důvod proč vzali FSX a plácají se s ním... poznali uživatele a jejich potřeby/problémy, navázali kontakty a spolupráci s vývojáři addonů..

díky tomu mají dobré podhoubí, třeba CEO ORBX se vyjádřil že cesta kterou chtějí jít se mu zamlouvá.

Teď na FSX si ověří zda je to pro ně ekonomicky zajímavé a jak DTG dokáže ty věci marketovat... pokud je to ok, tak nebudou mít problém pro ten sim dělat.
 

RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3   13. 11. 2015 / 06:32
xWing   
Len aby to nebolo na styl MS Flight, ktory skoncil absolutnym fiaskom
 

RealAir Turbine Duke v2 pro P3Dv3   13. 11. 2015 / 11:33
JirkaK
Má být použito MS Flight technologie, kterou mají od MS licencovanou... to sice může znít zlověstně ale je to jako když řekneš že P3D používá ESP. Je to platforma, která nic neřekne o finálním produktu který na tom postavíš.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ