FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
NextGen Flight Simulator tech demo Jeden příspěvek | Celý strom
NextGen Flight Simulator tech demo   29. 11. 2015 / 11:21
JirkaK
Motion blur je většinou nežádoucí... osobně ho nemám rád. Už při panování kolem letadla jde krásně vidět jak je aplikován na runway. Motion blur možná bude fajn pro nějaké letce stíhaček, obecně je to ale efekt který maskuje horší kvalitu textur v pohybu.

Nízký LOD... ano, mohou ho zvětšit, ale pak to ten engine nemusí stíhat. Krásně to jde vidět na stínech kde před letadlem běží "linka" kreslící kvalitnější stíny a to těsně před letadlem. Kupodivu to samé vidím třeba v X-Plane. Stejně se chová třeba ten Heaven Benchmark. A obecně je to standardní u her, kdy se detaily, stíny apod. kreslí až velice blízko kameře... a blízko kameře doslova znamená pár metrů, my ale jeden v kilometrech a ten engine to prostě zatím nemůže stíhat.

Sterilnost... je to pro mě příliš čisté, příliš umělé, stejně na mě působí X-Plane... něco jim prostě chybí... Ale tohle je čistě subjektivní názor. Mnozí kvůli grafice X-Plane sedí na zadku s nestíhají si přidržovat spodní čelist, někdo na to nechápavě kouká jak se to někomu může líbit.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ