Motion blur je většinou nežádoucí... osobně ho nemám rád. Už při panování kolem letadla jde krásně vidět jak je aplikován na runway. Motion blur možná bude fajn pro nějaké letce stíhaček, obecně je to ale efekt který maskuje horší kvalitu textur v pohybu.
Nízký LOD... ano, mohou ho zvětšit, ale pak to ten engine nemusí stíhat. Krásně to jde vidět na stínech kde před letadlem běží "linka" kreslící kvalitnější stíny a to těsně před letadlem. Kupodivu to samé vidím třeba v X-Plane. Stejně se chová třeba ten Heaven Benchmark. A obecně je to standardní u her, kdy se detaily, stíny apod. kreslí až velice blízko kameře... a blízko kameře doslova znamená pár metrů, my ale jeden v kilometrech a ten engine to prostě zatím nemůže stíhat.
Sterilnost... je to pro mě příliš čisté, příliš umělé, stejně na mě působí X-Plane... něco jim prostě chybí... Ale tohle je čistě subjektivní názor. Mnozí kvůli grafice X-Plane sedí na zadku s nestíhají si přidržovat spodní čelist, někdo na to nechápavě kouká jak se to někomu může líbit. |
|