FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 8. 8. 2025, svátek má Soběslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Oculus Rift na notebooku a celkový dojem Jeden příspěvek | Celý strom
Oculus Rift na notebooku a celkový dojem   14. 12. 2015 / 22:33
LukasVardzak
Zdravím, jelikož se nám blíží vydání produktu virtuální reality Oculu Rift, tak mám pár otázek na ty, kteří tomu více rozumí. Mám o Oculus Rift zájem a chci se zeptat, jestli to má význam kupovat. Nejdříve napíšu údaje mého NTB: CPU: Intel i7-4810MQ s turbuem 3,8 Ghz, GPU: nVidia GE Force GTX 870M 3GB, RAM: 16GB. Požadavky na Oculus jsem již viděl a předem píšu, že vím, že je nesplňuji, ale chci hrát aspoň na minimální. Takže tady se dostávám k dotazům. Půjde to spustit, ikdyž požadavky neplňuji aspoň na minimální detaily v DCS či FSX ? ( Chci to hlavně na DCS a to mi jede na maximální detaily v pohodě ) A druhý dotaz mám na ty, kteří to již měli na hlavě: Opravdu se cítíte, jakobyste byli přímo ve hře ? Je to vážně tak dobré, jak ostatní říkají ? Předem děkuji za rady, Oculus nebude zrovna levná záležitost, proto si to chcu dobře rozmyslet
 

Oculus Rift na notebooku a celkový dojem   14. 12. 2015 / 22:53
JirkaK
Zapomeň na jakékoli mobilní řešení natož na tvé ořezávátko, ta grafika je směšná nemá ani výkon obyč GTX750 - http://www.videocardbenchmark.net/compare.php?cmp[]=2833&cmp[]=2825

Neskutečně tě bude brzdit i CPU.

Jen pro zajímavost, pro OculusRift je potřeba rozlišení 2x1080x1200 pro každé oko se pak generuje scéna z jiného úhlu. To vše musí běžet v 90FPS.

Lidi co nějakou podobu VR mají/zkoušeli si stěžují na špatné rozlišení, potřebovalo by to daleko, daleko více - cca 12x 4k obraz! - dnes mají high end grafiky problém i s 4K - navíc u simulátoru bude velká brzda procesor.


Problém virtuálního lítání je, že tě VR odstřihne od všeho ostatního, sice jsou nějaké "virtuální dotekové rukavice", pro ty ale musí být optimalizovaná hra, což simulátory nejsou, ovládání je proto velice komplikované a vizuálně tě odtrhává od tvého HW. Ten kdo má trošku víc než jen joystick asi jen tak na VR nepřejde, už vůbec pak nelze dělat to že bys měl vedle na tabletu mapy a jiné udělátka.

VR někdy v budoucnu ano, v současné chvíli jen pro nenáročné VFR lítání s potřebou pořádného HW.


Tady je takový jednoduchší článek: http://www.svethardware.cz/recenze-virtualni-realita-a-pozadavky-na-graficke-karty/41502
 

Oculus Rift na notebooku a celkový dojem   14. 12. 2015 / 23:08
LukasVardzak
Díky za odpověď, teď už vím, že to pro mě nemá smysl, článek jsem proletěl a chápu, že to pro mě smysl mít asi ještě dlouho nebude tak díky
 

Oculus Rift na notebooku a celkový dojem   14. 12. 2015 / 23:24
JirkaK
Není zač.. tady je ještě něco ke čtení

http://www.orbxsystems.com/forum/topic/106255-take-a-huge-step-up-to-vr/
http://www.orbxsystems.com/forum/topic/106252-flying-in-vr-wow/

 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ