Padák se standardně házel po dosednutí pod rychlost 280km/h a to na MiG-21 i MiG-23. Úchyt padáku byl dimenzován "trhacím úchytem" - při rychlosti otevření nad 320km/h se utrhl, aby se předešlo dalším poškozením éra, ono to přece jen byla prda do draku. Proto je na videích s MiG-21 při standardním přistání vidět, že mašina dosedne, po chvíli položí příďák a až po dalších X metrech vypustí pilot padák - čeká na rychlost 280. 21 Dosedala okolo 310km/h, příďák šel dolů okolo 290 a pak šup tam padák pod 280. Při vymazleném a dobrém přistání se dala mašinka na hlavních kolech "vycucat" stálým dotahování, položit příďák okolo 210 - 220 a šlo to dobrzdit bez padáku.
To, co je na videu a co dělal Hlavňa na 21 a Pepek Miller na 23 byla vylítanost a velmi efektní frajeřinka dost vysokého rázu (v dobrém) a chtělo to umět - celý rozpočet musel být bezchybný 
Konec "starý pilot vzpomíná" 
Peace, brothers! |
|