| | | Světla v FSX 18. 2. 2016 / 11:56 | |
| | Ahoj. Uměl by mi někdo poradit, jestli se dá do FSX udělat světlo tak, aby bylo viditelné ze vzdálenosti cca 15-20 kilometrů a případně aby to světlo rotovalo? Poradíte jak na to? Kolega, který to zkoušel v GMAXu říkal, že to jaksi nejde, že to světlo není vidět z mnou požadované vzdálenosti, ale snad jenom z 5 či 10 km max.
Umím základy tvorby scenérií do X-Plane. Do FSX umím jenom vložit jednotlivé objekty pomocí Model Converteru, takže případnou odpověď prosím pomalu, detailně a jak pro hloupé. Ovládám zatím Sketchup a mám hrubou představu o tom, jak udělat objekt v Blenderu. GMAX neovládám, ale pokud by to bylo nutné, doučím se.
Předem díky. |
| |
|
| | | Světla v FSX 20. 2. 2016 / 14:19 | |
| | V zasade lze svetla delat vicero zpusoby, vsechny maj sve vyhody a nevyhody.
Znam kolegu ktery to dela? Mohl bych neco nacrtnout, kontakt SZ |
| |
|
|