FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 19. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dva nové letecké simulátory již brzy Jeden příspěvek | Celý strom
Dva nové letecké simulátory již brzy   11. 2. 2016 / 18:06
JirkaK
Dovetail Games Flight School už v dubnu, a "velký" flight sim později, zřejmě ho představí na FlightSim Conu, který bude v červnu.

Tisková zpráva:
http://www.dovetailgames.com/news/2016/feb/11/dovetail-games-presents-the-flight-simulators-of-the-future
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   11. 2. 2016 / 18:20
JirkaK
A tady je produktový web: http://dtgflightschool.com/

z prvních snímků ale graficky žádná hitparáda

16955 B / 750 x 422 / flightschool1.jpg
14882 B / 750 x 422 / flightschool2.jpg
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   11. 2. 2016 / 18:36
kmarciniszyn
nejsem ohledem nových simů úplně optimista...

...na druhou stranu, ono to asi nepůjde se tak úplně odprostit např. od toho jak jsou v FSX (a následovnících) udělané např. scenerie. Ten design vychází z té hlavní fičury a sice, že máš dostupný celý svět...čili možná, je to prostě tak že už to vždy bude jen "tech. upgrade" než nějaká převratná nová myšlenka...

...vidím to na sobě...mám rozumný HW, provozuju (zatím) mimo x-plane většinu moderních simů (nebo spíš vlastním než provozuju) jako je DCS, rise fo flight, p3Dv3, FSX:SE....a ve finále stejně vždycky pouštím FSX nebo Prepar protože prostě mi jde o to zaletět si relativně v klidu na konkrétním místě a s konkrétním eroplánem v reálněm počasí...a to my ten zbytek nenabízí...láká mě především létat nad místy které znám, z toho důvodu po x-plkane pořád pokukuju, ty obrázky co tu bývají z VRF nad čr jsou moc pěkné!
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   11. 2. 2016 / 18:47
JirkaK
Já bych skeptický nebyl. Samozřejmě lidi chtějí celý svět a ta scenérie logicky nemůže být kdovíjaká, stejně tak letadla atd.. všechno to jsou komplexní věci, které stojí tisíce hodin vývoje..

Nicméně Dovetail umí dobře marketovat a prodávat. Nebál bych se toho že to mezi lidi nedostanou ve velkém. Min. pro ten první bude cílová skupina podstatně větší.


A ad vzhled. Myslím že když vezmeš stejně kvalitní podklady - ortho, OSM - a splácáš z nich scenérku, tak je jedno zda máš XPL nebo Prepared... vypadat to bude +- stejně.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   11. 2. 2016 / 19:06
kmarciniszyn
já nemám kolem simů žádné emoce jakože bych nějak sahal do FSXvsXPL války...takže z mého pohledu to FVR ČR v xplane prostě tak nějak vypadá líp...jakoby ostřeji, autogen lépe sedí...možná se mi to ale prostě jen zdá. Každopádně orto s autogenem pro čr vypadá zrovna kolem Břeclavi, kde bydlím, dost blbě půlku břeclavi autogen vůbec nepokrývá a střídají se tady nějaké snímky, kdy jeden je tmavý a druhý světlý a je to divné....ale možná je to jenom u mě, nevim
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   11. 2. 2016 / 20:23
JirkaK
Žádná válka s FSX vs XPL není, někdo jen nelibě nese když se o jeho božském simulátoru někdo vyjádří v nelichotivém duchu.

A jak to vypadá, to je právě o té kvalitě podkladů. Pro XPL existuje hned několik nástrojů a uděláš si to sám, umí čerpat ze zdrojů které jsou kvalitnější než google ze kterého je udělané to české ortho, které jsem teď pár dní zkoušel a velice rád jsem ho zase vypnul.

V XPL nemáš v podstatě jinou šanci jak se dostat k dobré scenérce než že použiješ ortho. HD/UHD Mesh není v tomto směru nic zajímavého a placené s nějaký větším záběrem než okolí letiště nejsou. Ale ty nástroje ti slušně pomohou. Bohužel to nemůžeš šířit, neb licence k těm podkladovým materiálům to neumožňují a proto to každý musí bastlit doma sám což není pro každého.

Proč takové nastroje nejsou pro FSX, nebo nejsou tak běžně používané jako v XPL komunitě, neumím soudit, řekl bych že je to způsobem jakým engine FSX řeší jednotlivé vrstvy.

Ortho samotné ale třeba nemám rád, pokud je na něm kvalitní autogen tak je to fajn. Opět výhoda těch nástrojů pro XPL čerpajících z OSM, ale pokud OSM nejsou nebo nemají dobrou kvalitu tak je to pořád bída. V evropě je to poměrně dobré, ale dost američanů si na kvalitu OSM dat stěžuje.

Pokud chceš ale maximální realitu, stejně ho musíš ručně přesázet a udělat pro objekty vlastní textury a modely. U placených scenérek je to de facto samozřejmost a pak nepoznáš rozdíl mezi fotkou ze simu a fotkou ze satelitu. Ale sázej tisíce baráčků a dělej pro to textury
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   12. 2. 2016 / 09:51
Araneus
A jaký autogen máš? Pro X-Plane v ČR jsou k dispozici dva pěkné (od Jirky Masníka a World2XPlane). Sem tam se můžou v generování budov vyskytnout nějaké lokální výpadky. Pokud ti jeden z nich dělá problémy, zkus druhý. Více info na http://xpl.cz/wiki/Objekty_generovan%C3%A9_na_z%C3%A1klad%C4%9B_Open_Street_Maps.
Píšeš, že se ti střídají nějaké světlé a tmavé snímky. Nemluvíš spíš o orto podkladu než o autogenu? Já jsem kolem Břeclavi tuhle lítala, ale žádný problém s ortem jsem nezaznamenala. Pokud mluvíš o ortu, tak na výše zmíněné Wiki je odkaz na orto v ZL16 a 17. I když si myslím, že pro X-plane v ČR jiné orto, než to jedno stejné orto, co mají všichni, není.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   12. 2. 2016 / 11:25
kmarciniszyn
xplane nemám - mám právě FSX a ten 0,5m/pixel...celkem tusim 55GB...bezelo to tady na USB disku. Prave proto mi prijde ze ty obrazky z XPL co tu jsou proste vypadaji lepe. ASi jsem se spatne vyjadril - mám tam dva problémy - orto podklad je jedna vec a na puli breclavi chybejici autgen vec druha.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   12. 2. 2016 / 12:20
JirkaK
to je 1px/m a 80% komprese.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   12. 2. 2016 / 12:35
JirkaK
Ortho si přece udělá každý sám v kvalitě jaká mu vyhovuje, pro uživatele XPL denní chleba. Dokonce jsem se tím sám prokousal.

ZL16 je ale tragédie.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   12. 2. 2016 / 14:53
JM   
ZL16 neni zadna tragedie, ale rozliseni ortofota, ktery pro bezny litani bohate staci, ale pritom neni prehnane velky
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   12. 2. 2016 / 16:15
JirkaK
na lítání ve větší výšce je to ok, nízko to není žádná hitparáda... ano vyšší zoom level znamená brutální nárůst potřebného diskového prostoru a snižování výkonu. ZL19 vypadá už dost dobře dobře...
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   11. 2. 2016 / 19:52
biblbrox   
Že může Prepar vypadat +- stejně jako Xplejn?
To nemyslíš vážně.
Prepar přece bude vždy a všude vypadat nejmíň bambiliónkrát líp než nějaký Tfuj-plejn.



 

Dva nové letecké simulátory již brzy   11. 2. 2016 / 20:28
JirkaK
zobrazit fotku zvládnou simulátory +- stejně. to je neskutečné překvapení...
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   11. 2. 2016 / 20:38
biblbrox   
Nerouhej se. Prepar to zvládne nejlíp.
To ví přeci každý. To už se učí malé děti ve školce.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   12. 2. 2016 / 10:22
FSPilot   
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   13. 2. 2016 / 22:23
JirkaK
Pár doplňujících informací.

DTG Flight School by měl být uzavřený simulátor - bez možnosti rozšířování, omezenou likací a letadly, zaměřený na nové zájemce o virtuální lítání a měl by obsahovat výukové lekce. Předpokládám že bude levnější a snadno dostupný a bude rekrutovat uživatele plného DFS, který již bude rozšiřitelný.

To že budou 64bit a budou používat DX11 je známo. Zákulisní informace pak hovoří o tom, že oba simulátory budou používat engine FSX, což je dost klíčová informace.

64bit ruší limit adresního prostoru, což sice odstraní mnoho OOM, ale neznamená to že OOM při 64bitech nemůže nastat. Umožňuje to drobné změny v kódu atp... výkonově to žádný viditelný přínos nemá. Stejně tak DX11 příliš výkonu oproti DX9/10 nepřináší, dá se tedy očekávat že výkon simulátorů bude na úrovni současného P3D. Záleží jaké featury DX11 v simu budou/nebudou. Výkonnostní skok bude zajímavý až s DX12, ale nyní se z důvodu omezení na W10 použití DX12 nevyplatí.

Co je však naprosto úžasné je, že současní uživatelé FSX/P3D nebudou odstřižení od svých draze placených addonů (záleží jak se k tomu licenčně vývojáři postaví). Použití FSX enginu minimálně pro scenérie znamená že v zásadě nebude potřeba nic měnit, takže poměrně rychle po startu bude mít velkou škálu rozšíření, zvláště pokud se zachová i Simconnect a obecně API pro vývojáře.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   14. 2. 2016 / 00:06
Vita Zenisek
Aneb jak prodat FSX 4x?
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   14. 2. 2016 / 00:48
JirkaK
Nevím odkud bereš 4x.

FSX je prostě FSX.

Flight School je standalone produkt, omezený píseček, omezené možnosti, celé jako výukový kurz lítání. Veřejnost v tomhle vidí potenciál jak přinést zájemce o lítání k simulátorům, které jsou začátečníkům těžko dostupné. Pro potřeby místních machrů kteří si bez procedury ani neuprdnou to rozhodně není. Smířlivější lidé říkají že si to rádi vyzkouší, neb vždy se je co učit.

komentář šéfa vývoje:

Flight School is all about your journey as a pilot BF Bullpup. From your humble beginnings as a rookie through to an accomplished pilot. We have learned that flight simulation appeals to an incredible amount of people, but a lot of them find it too hard to get started. Flight School has been designed from the ground up to meet the needs of those players. We strongly believe that there is real desire out there for a simulator like this - one which breaks down the barriers of entry to simming and makes the genre accessible to anyone who wants to try it.




DSF nenahrazuje FSX. Ten stále zůstane v nabídce, nebude už ale rozvíjen, pouze opravy..

We are fully committed to supporting FSX: SE for the foreseeable future and we are focused on expanding the current choice of content available to simmers. This includes bringing new exclusive content to Steam. Currently, we have no further plans to update FSX: SE any further. However if issues do come up, we will, of course, look into them.




DSF bude zcela nový simulátor, asi jako FSX ve srovnání s P3D.

"Because both Flight School and Flight Simulator are based on upgraded FSX: SE technology"

To ale neznamená, že něco, nebo dokonce vše bude fungovat beze změn...

Například John Venema napsal:

Backward compatibility is neither assured or announced by DTG nor desired by Orbx; we WANT it to be broken so we can start to exploit new technology, finally. It's been too long since we began hacking an old 2006 engine
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   14. 2. 2016 / 00:56
Tragédie v JRD
ze uz me to neprekvapuje.. ty se v tech blabolech ztracis, jen zkopirujes neci tiskovku (mozna to prozenes google translatorem, ale obsah vubec neresis)

1. přispevěk: používá to engine FSX (čili je to fsx .. engine z toho dělá "simulátor", zbytek je jen omáčka), scenerky a addony budou kompatibiní

2. příspěvěk: není to FSX, zpětná kompatibilita není zajištěna

tvl .. čteš vůbec ty bláboly po sobě?
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   14. 2. 2016 / 01:56
JirkaK
Polemiku nad možnostmi bereš jako jasná konstatování...

Tak jak tak to že se zboří zpětná kompatibilita a zároveň pro vývojáře nebude nijak pracné své dílo udělat kompatibilní s novým simem se nevylučuje.

Například si dokážu představit že použití současného enginu bude znamenat, že scenérka je rozdělená do vrstev - vektory, mesh, landclass, objekty a jejich textury - že se nezmění jejich velikost ale klidně se může změnit struktura těch dat, použije se jiný formát uložení atp. To říká že to nebude zpětně kompatibilní ale pro vývojáře to neznamená že to celé musí udělat znova a stačí jim zdrojová data přeuložit do jiného formátu.

64 bitová platforma.. i kdyby se současný kód jen překompiloval do 64bitu, tak to znamená že cokoli si do simu nahrává vlastní DLL přestane fungovat. Vývojář to pak ale taky jen překompiluje do 64bitu bez nutnosti nějakého většího zásahu a bude to svištět.


Ale taky to může být jinak. Velká otázka je třeba nad dostupností SDK. Už ani Steam edice FSX nemá SDK a vzhledem k prodejní strategii DTG nebude překvapující pokud udělají platformu uzavřenou a SDK dostanou jen vyvolení vývojáři. Pak by bylo zcela logické že současné API překopou aby nebylo možné použít ho "po staru".
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   14. 2. 2016 / 10:31
biblbrox   
Prostě ve výsledku rozbiješ prasátko s desítkami tisíc úspor a budeš je opět vesele měnit za hezčí kousíčky naší planety. Po ničem jiným netoužím.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   14. 2. 2016 / 21:15
JirkaK
Vydáním DFS nepřestane FSX ani P3D fungovat. Pokud se rozhodneš pro novou platformu, tak samozřejmě bude třeba licencovat nový SW... nic překvapivého
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 2. 2016 / 14:35
Fabo™   
Steam edice SDK ma, experte.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 2. 2016 / 15:28
JirkaK
Pane experte Fabo, ..

https://fsxinsider.com/fsx-steam-edition-and-boxed-fsx-what-is-the-difference/

koukněte se pod článek na komentář Aimee, což je comunity managerka DTG pro letecké simulátory, pokud se pamatuji dobře.. Tak jak tak je to osoba, která komunikuje s komunitou...


"You are correct, we did not include the SDK in this version, however the rest of the Acceleration Pack content (additional aircraft, missions, etc) is included in FSX: Steam Edition."

"The boxed version of the SDK is compatible with FSX: Steam Edition, however we do not currently provide support for these tools."



Takže ještě jedno a pořádně.

Flight Simulator X Steam Edition NEOBSAHUJE SDK.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 2. 2016 / 15:42
Tragédie v JRD
Ty jsi fakt politik ...

V prvním vyjádření plácneš nesmysl.
Někdo tě opraví.
V druhým vyjádření defakto popřeš své původní tvrzení (resp. popřeš, že jsi vůbec něco takového řekl a tváříš se, že jsi tvrdil něco úplně jiného), a ještě stihneš plácnout další krávovinu.

PS: asi bys měl zapracovat na znalosti své angličtiny.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 2. 2016 / 15:45
JirkaK
Kde jsem prosím psal že FSX:SE obsahuje SDK?
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 2. 2016 / 16:25
xWing   
https://www.youtube.com/watch?v=gYZbYW-T5p8
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 2. 2016 / 16:31
JirkaK
obávám se že v žádném videu jsem to netvrdil
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 2. 2016 / 17:12
Tragédie v JRD
To zrovna nemam na mysli....

Jen v jednom prispevku tady prohlasis, ze sdk pro fsx steam neni...

... O prispevek pozdeji tady ale ocitujes, ze sdk pro fsx steam vlastne je (ale zjevne kvuli chabe anglictine v citovanem prispevku jsi tuto informaci neodhalil)....

(Nemluve nakonec o tom, ze vlastne o fsx vis prd a jedine, co umis, tak papouskovat tiskove zpravy)
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 2. 2016 / 17:44
JirkaK
"Jen v jednom prispevku tady prohlasis, ze sdk pro fsx steam neni..."

Kde jsem to psal? Nepleteš si slovo "neobsahuje" se slovem "neexistuje"?

FSX Steam Edition neobsahuje SDK, Lze ale použít SDK z Acceleration Packu...
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 2. 2016 / 16:51
Fabo™   
A tohle je pak co?

Alespon je videt co jsou Dovetail za diletanti, neznaj svuj vlastni produkt
Odhlednouc od toho, ze je SDK k dispozici na netu.
27616 B / 676 x 246 / fsxsesdk.PNG
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 2. 2016 / 17:49
JirkaK
A to v té složce je kompletní SDK? To co jsem ti citoval obsahovalo dotaz, kde najdeš:

I do know that BglComp.exe that should be in :
SDk\\Enviorment Kit\BGL Compiler SDK\ is not tthere.
I do know that Shp2Vec.exe should e in:
SDK\Enviorment Kit\Terrain SDK\ is not there

A na to je ta odpověď o tom že SDK jejich verze neobsahuje... A když se koukneš do složky SDK a hledáš na co se ten člověk ptá, tak to nenajdeš.


Koukni na steam diskuze, nebo zagoogli, když nevěříš nejpovolanějším lidem..


Tohle třeba prohlásil někdo z DTG:

We know that the SDK is highly important to the FSX developer community and that the current situation regarding its use with FSX: Steam Edition has not been made clear. Implementation of the SDK currently falls outside of our agreement with Microsoft and therefore we have brought your enquiry to their attention so that we can best provide you with the information that you require. This has meant that we have been unable to address your enquiry as quickly as we would like. We are sorry for any frustration this may have caused.

Později to upřesnili
FSX: Steam Edition does not include a developer SDK and the focus for this release is to provide players with a stable standalone simulator which utilises the advantages of the Steam platform. If you wish to use the SDK it remains available in the boxed edition of FSX and all functionality will continue to work as it did prior to the release of FSX: Steam Edition. There are no plans to introduce a SDK to the Steam edition at this time.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 2. 2016 / 17:57
mano
a keby tam aj kompletne nebolo, tak co ?
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 2. 2016 / 18:02
JirkaK
Ono to tam kompletní není. A co to znamená, jen to co jsem tvrdil a na co Fabo dost agresivně reagoval... a sice že FSX:SE neobsahuje SDK.

Ještě jednou pro ty co neumí pořádně číst...


FSX:SE N E O B S A H U J E SDK.

To že FSX:SE neobsahuje SDK neznamená že pro FSX:SE SDK N E E X S I S T U J E
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 2. 2016 / 21:48
FSPilot   
A v tom právě kecáš, jak ti Fabo dokázal

FSX:SE SDK O B S A H U J E. Sice není kompletní, ale JE tam. Takže to, co jsi tvrdil je blbost a formuloval jsi svůj projev ŠPATNĚ, protože jsi psal, že tam NENÍ a pak, že ho NEOBSAHUJE. Měl bys zapracovat na svém vyjadřování, protože je velmi nepřesné.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 2. 2016 / 22:52
JirkaK
Netuším co vše to SDK obsahuje a co z toho je šířeno ve FSX:SE, ale spousta lidí se po něm ptala, proč v FSX:SE není. Zřejmě to co je ve složce SDK rozhodně neodpovídá tomu co bylo u boxovaných verzí, na které tě taky DTG odkáží pokud chceš funčkní SDK.

Pokud potřebuješ jezdit autem a koupíš si auto bez motoru, tak máš sice něco co vypadá jako auto, ale nezajezdíš si s ním, auto jednoduše nemáš. K čemu ti je nekompletní SDK? Ok, jsou tady instalátory simconnectu.

Chápu že vyjádření autorů je jen snůška blábolů a ti lidi co to ve FSX:SE postrádají jsou troubové když tam mají neúplné SDK tak přece mají SDK
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 2. 2016 / 23:45
Tragédie v JRD
Na to se da rict jedine... Preloz si jeste jednou (a snaz se ho pochopit) omo anglicke prohlaseni tykajici se sdk, jtere jsi tu sam napostoval.

Btw - nemi zrovna uplne stastne priznat, ze vlastne nevis, co v tom sdk je, a soucasne tu pridit ostatni, jaci jsou pitomci
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   21. 2. 2016 / 16:40
JirkaK
Ale Fabo nereaguje na nějakou tiskovou zprávu v angičtině ale na prohlášeníž že "FSX:SE neobsahuje SDK", uplně přesně to co na mnoha místech najdeš od DTG.

A opravdu nepotřebuji vědět co obsahuje SDK, k životu ho nepotřebuju a k tomu aby mi simulátor běžel, taky ne.


Ještě jednou.. tady je vyjádření šéfa developmentu v DTG

Therefore, when we started to get questions about the SDK we turned to Microsoft for the answers. At present Microsoft have decided not to include a SDK with FSX:SE. They may change this opinion in the future but that will be a decision for them to make. Microsoft's view is that the SDK was discontinued with the boxed version of FSX and as such it is no longer officially supported. If players wish to use the SDK then it remains available in the boxed version of FSX.



Klidně napiš do MS nebo do DTG a řekni jim jací jsou to troubové když neví co do toho FSX:SE dávají. Taky napiš do diskuzí všem těm, co se po SDK ptají, že jsou troubové, dyť ho přece k FSX:SE dostali...
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   21. 2. 2016 / 18:40
Tragédie v JRD
Ale ja se mebavim omtom, jestli tam to sdk je, neni nebo je nekomletni....

Ja se tady bavim o tom, ze jsi prohlasil, ze sdk pro fsx se neni... A vzapeti postnes prispevek, ktery dokazuje pravy opak....
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   22. 2. 2016 / 17:00
Admin
Občas sem zajdu si něco přečíst, je to legrace. Většinou se udržím, ale tentokrát bych se s váma i chvíli docela pohlavkoval.

Mám pocit, že JirkaK má pravdu. Nemůžu tady nikde najít, že by napsal, že SDK pro SE neexistuje (nebo není). Kde to vidíš? Nebo ze kterýho příspěvku to plyne?
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   22. 2. 2016 / 22:15
JirkaK
Tohle jsem nikde netvrdil a najdi opak, když totak jasně opakuješ, tak to máš určitě před očima..


Opět opakuji že nejspíš zaměňuješ slovo neobsahuje slovem neexistuje a to je dost zásadní rozdíl. To první jsem psal, to druhé píšeš ty.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   21. 2. 2016 / 09:54
FSPilot   
Proč zavádíš diskuzi jinam?

O kompletnosti jsi se tady nikdy nezmínil. Tvrdíš tu od začátku, že SDK (bez bližšího určení kompletnosti) FSX:SE neobsahuje a ejhle, ono ho obsahuje, takže jsi NEMĚL PRAVDU. Navíc tady ještě sám přiznáváš, že ani nevíš, co vlastně to SDK má mít, tak proč tu poučuješ, když ani nevíš o čem se bavíš?

Koupíš si auto bez motoru a podle tebe pak auto nemáš? To je zajímavé. Co to pak je, když to není auto?
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   21. 2. 2016 / 16:27
JirkaK
Fajn, užij si toho SDK obsaženého v FSX:SE jak uznáž za vhodné. A klidně každému kdo bude tvrdit něco jiného tuhle pohádku dál vyprávěj.


Já nadále budu tvrdit že SDK ve FSX:SE není, stejně tak jako tvrdí DTG, stejně jako to tvrdí uživatelé FSX:SE kteří se po tom SDK ptají.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   21. 2. 2016 / 17:10
FSPilot   
Já nikomu pohádky nevyprávím, to bych musel být ty Resp. ve tvém případě jde jen o čisté nevědomí snažící se prezentovat supervyspěle znaje všeho, neb to někde čet/viděl.

Když se mně někdo na SDK do FSX:SE zeptá, tak mu řeknu že "nevím" (to je takové to, že nemám odpověď na danou otázku, jelikož s tím nedělám/nemám zkušenost) namísto házení poučování, které jsem si vymyslel po přečtení textu kterému nerozumím
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   21. 2. 2016 / 17:56
Fabo™   
Prostě kus vola který abosutně nerozumí o čem je řeč, ale bude si jít svý za každou cenu

Hele, o kolik, že kdyby nečet zrovna tu stránku tak tady všechny přesvědčuje že ty dva exáče do SDK vlastně vůbec nepatří.
Samozřejmě aniž by tušil co všechno tam je, není a co to dělá
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   22. 2. 2016 / 22:19
JirkaK
Mě je celkem jedno o čem se bavím... říká se tomu SDK a vydavatel hry tvrdí že SDK ke hře nedává. Je irelevatní co to SDK je a co má obsahovat a co ne. I nezasvěcený lajk pochopí že SDK není součástí.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   22. 2. 2016 / 22:33
Fabo™   
No jo. A ja ti dam obrazek, ze tam je, a ty stejne ze ne
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   22. 2. 2016 / 22:49
JirkaK
A proč si teda lidi stěžují že tam není, když máš obrázek že tam je?
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   22. 2. 2016 / 22:17
JirkaK
"we did not include the SDK"

nepřiloložili/nezahrnuli jsme SDK ?
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   22. 2. 2016 / 22:46
xWing   
V tom pripade DTG nevie co pise, pretoze som si schvalne este raz kvoli tomu naisntaloval FSX:SE a ja tam teda SDK mam a adresar ma takmer 500 MB.
Na obrazku mas aj velkost jednotlivych adresarov.
Miesto tych kecov sa aj Ty pozri do adresara FSX, ze tam mas SDK.
Len Ty si iba "kopirovac" a "vkladac" textov, hovno tomu rozumies.
A to Tvoje "we did not include the SDK" si strc doprdele aj s celym DTG.
14047 B / 283 x 184 / FSX_SDK.JPG
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   22. 2. 2016 / 22:56
JirkaK
Dáváš tady stejný obrázek jako Fabo...


argumentace stejná... DTG SDK nedodává a lidi to SDK chtějí a instalují proto verze z boxovaných, popřípadě SDK pro P3D 1.4.... Ale jasně pár expertů z diskuzních fór ví víc než vydavatel a spousty lidí kteří danou funci požadují.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   22. 2. 2016 / 22:59
mano
na tvojom mieste by som sa odtialto pratal a nie tu este nieco vypisoval
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   22. 2. 2016 / 23:06
xWing   
ANO, v tomto pripade sa povazujem za experta z fora, ktory to vie lepsie ako vydavatel a som na to hrdy, pretoze JA tam to SDK mam a ostani su luuuuzri, ked ho tam nemaju.
Jedine FSX bez SDK bola DVD verzia Standard.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   14. 2. 2016 / 10:03
Vita Zenisek
4x - FSX, FSX:SE, P3D, a ted tohle.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   14. 2. 2016 / 21:18
JirkaK
No, vyjmenoval jsi čtyři, resp. 5 věcí které nějakým způsobem používají MS technologii. To si mají autoři psát pokaždé něco nového a objevovat pořád kolo?

Tak třeba Unreal Engine 4. Hotových nebo alespoň ohlášených her, které ho používají je přes 160... je s tím nějaký problém?

 

Dva nové letecké simulátory již brzy   16. 2. 2016 / 13:21
kmarciniszyn
tak něco málo novinek k flight school:
1. addony nebudou rovnou kompatibilni (bylo vcelku jasne kvuli 64bit)
2. graficky engine vylepseny
3. flight dynamics furt to same
4. dostupný celý svet + dve letadla, zatim se nevi jestli budou data aktualizovana nebo to prevezme databazy FSX

drtiva vetsina výse uvedeneho ma být pro sovtail FS jinak...

no...tak pomalicku to zacina byt zklamání...ale uvidime jak moc to bude davat smysl treba oproti p3Dv3
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   17. 2. 2016 / 17:42
JirkaK
Spíš k DFS než k Flight School, Flight school addony nepodporuje.

Smysl oproti P3D = entertainment produkt, nižší cena, snadnější dostupnost - steam... uživatelsky více přívětivé (třeba nemožnost měnit nastavení před nahráním letu mě na P3D vadí)... multiplayer servery, možná steam achievementy, nějaké for fun mise atd....

Třeba letová dynamika měnit nepotřebuje.. je v pohodě., jednak to není profi produkt a navíc... kdo z real world pilotů vyzkoušel stall recovery v simu a pak na základě téhle zkušenosti sedl do letadla s tím že to umí... všechny simy na trhu dnes mají dostatečný letový model pro to k čemu jsou v případě certifikace používány - IFR.


Zklamání to rozhodně není, naopak to má velký potenciál. Zvlášť ten Flight School je to co na trhu zcela chybí.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   17. 2. 2016 / 17:53
kmarciniszyn
tak to jestli ej to pro mě zklamání nebo ne, ponech prosím na mě...jsem stejěn jako ty zákazník a já bych si opravdu přál aby to létalo víc jak letadla...což teď tak není. A trochu si protiřečíš...na jedné straně mluvíš o tom že simy jsou na IFR a na druhé o tom, že to má být fun produkt apod. já bych si třeba v tom fun simu chtěl zaletět akrobačku ale to je v FSX a jeho klonech prakticky nemožné...
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   17. 2. 2016 / 18:03
Pips   
Nejsi sám, kdo je z potvrzeného kolejového původu těchto simulátorů zklamán. V podstatě se mi už ve světle nových informací ani nechce to nazývat novými simulátory, ale prostě a jenom dalšími simulátory. Zkrátka z hrsti zrnek už to dvacátý kafe prostě není dobrý, i když do toho někdo najebe šlehačku, aby to nebylo na první pohled úplně stejný...
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   17. 2. 2016 / 18:27
JirkaK
buď zklamaný jednotlivec.


Obecně komunita to vnímá velice dobře, klíčoví vývojáři také.


Budeš muset najít někoho kdo udělá pravý hardcore simulátor akrobatického lítání. Obávám se ale že to bude tak specifický produkt, že se jeho vývoj nevyplatí, nebo že za něj nebudou lidi ochotní dát cenu aby se zaplatil.

Pro masový prodej chceš zaujmout především casual hráče, ne hardcore letce. Hardocre budou mít vždy pindy jak něco není reálné a je jich tak málo že cílit na tu skupinu nemá smysl.

Jde to vidět i na tom X-Planu.. jaká je jeho popularita. Technologicky je nejdále, letovým modelem je nejdále, měl by to být best seller, ale není. Má spousty nedostatků které třeba vůbec nesouvisí s tím jak to lítá, ale ty jsou pro velkou skupinu lidí tak klíčové že přes ně nejede vlak. DFS pak lidem kteří chtějí opustit zastaralý FSX a P3D nechtějí (typicky z důvodu licence či ceny) budou mít moderní alternativu a X-Plane bude táhnout ještě méně

 

Dva nové letecké simulátory již brzy   17. 2. 2016 / 19:29
Tragédie v JRD
Hlavni je, jak to vnimaji klicovi pindalove.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   17. 2. 2016 / 20:27
JirkaK
důležité je že se to bude prodávat... což dtg prodávat umí, taktéž spolupracují s mnohými vývojáři addonů, kteří budou chtít být u toho.

že to nebude vyhovovat pár tisícům lidí, asi nevadí, když to chtějí prodávat ve statisících, kterým to stačí. Jednoznačná výhra pro virtuální simery, tak pro vydavatele.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   23. 2. 2016 / 00:11
Lejzy
Zejmana na vyukovem simulatoru. Kde uz jinde by mela byt spravna dynamika potreba?
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   23. 2. 2016 / 13:58
JirkaK
Zřejmě to stačí FAA a dalším, když ten štempl simulátory postavené na FSX/P3D dostávají a lze si započíst hodiny na něm nalítané do výcviku...

Možná je to ale tím že se na tom neučíš řízení a zvládání krizových situací, ale učíš se na tom procedury a navigaci, na což je to víc než dostačující... tvrdí to piloti, tvrdí to instruktoři...
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   23. 2. 2016 / 14:29
Tragédie v JRD
ano FAA to staci - prave proto, ze si na tom muzes "odletat" ty casti jako navigaci, ovladani apod. - coz sam zminujes.

S letovym modelem to ani nema nic spolecneho, a ten je v fsxce.l.. opravdu zoufaly. a prave o jeho absenci v FSXce je tohle vlakno ...
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   24. 2. 2016 / 13:33
JirkaK
To se nerozporujeme. Jen to co je dnes ve FSX zřejmě jejich vlastníkům stačí, kdyby ne, tak by na tom nelítali, že...
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   16. 3. 2016 / 13:53
JirkaK
Nějaké ty novinky... ORBX bude vyvíjet pro nové Dovetal Games simulátory...


“We are incredibly excited about working with Orbx again on Flight School and Flight Simulator,” said Stephen Hood, Creative Director at Dovetail Games.


Je to výborná zpráva, jelikož to mezi řádky říká, že ORBX bude pracovat na default scenérii, jelikož Flight School nepodporuje addony.
55792 B / 750 x 422 / ORBX-Dovetail-Games-2.jpg
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   16. 3. 2016 / 16:28
Vita Zenisek
Skvělá zpráva, moc se těším!
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   16. 3. 2016 / 21:01
kmarciniszyn
jojo, dobrá zpráva...jedna z těch opravdu dobrých ohledně nových simů
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   16. 3. 2016 / 22:04
JirkaK
Mohlo by to být na úrovni global produktů.. to že jsou v tom adekvátní vektorové data jde vidět na dosud publikovaných screenshotech... například publikovaný snímek z LOWI je identický jako ve vybaveném FSX, alespoň z pohledu věrnosti vektorů...
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   18. 3. 2016 / 18:23
JirkaK
A další screenshoty.

První je docela fajn (když se do toho nandá REX), u toho druhého se trošku obávám.
28719 B / 750 x 422 / dtgfs-screenshot-3.jpg
23421 B / 750 x 422 / dtgfs-screenshot-5.jpg
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   18. 3. 2016 / 18:23
JirkaK
komprimace tady je dost velká, tak odkaz na zdroj:

https://flyawaysimulation.com/media/images14/images/dtgfs-screenshot-3.jpg
https://flyawaysimulation.com/media/images14/images/dtgfs-screenshot-5.jpg
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   18. 3. 2016 / 19:45
happypetr   
No hlavně aby jsi s tím přistál aniž by se zeblili kaštani...
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   18. 3. 2016 / 20:26
JirkaK
Přínosný komentář... mimochodem nepatřím do cílové skupiny tohohle programu.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   19. 3. 2016 / 10:40
JirkaK
rozhovor s kreativním ředitelem DTG https://www.youtube.com/watch?v=mN_W_48hHMs


Mimochodem, Flight School skutečně bude mít v sobě FTX Global
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   19. 3. 2016 / 21:14
neotryx
Jirko ty máš snad i na prcání nějaký sim ne ?
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   19. 3. 2016 / 21:53
happypetr   
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 3. 2016 / 09:34
JirkaK
A kromě osobních invektiv něco k tématu bys neměl?
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 3. 2016 / 09:40
mano
chod sa stazovat inde
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 3. 2016 / 10:09
JirkaK
Další podmětný příspěvek do diskuze
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 3. 2016 / 10:41
mano
ukaz mi kde ty tu mas daku diskusiu
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 3. 2016 / 10:56
neotryx
Já nevím Jirko, tobě se muselo přihodit v dětství fakt něco špatného. Tohle není normální
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 3. 2016 / 11:02
JirkaK
A opět osobní útok mimo téma.
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 3. 2016 / 18:39
Tragédie v JRD
Vycisti si gramodesku.... Mas ji zaseklou
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 3. 2016 / 10:59
JirkaK
http://www.flightsim.cz/forum.php
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 3. 2016 / 11:21
Pips   
Jakube, abys měl tedy do debaty něco konkrétního k tomu tématu simulátoru prcání, existuje starý dobrý FUFME

http://www.easylife.org/fufme/
 

Dva nové letecké simulátory již brzy   20. 3. 2016 / 12:56
neotryx
a jde na tom něco od ORBX a mají vše legální? Jestli ne, tak to nechci!
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ