FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 14. 5. 2024, svátek má Bonifác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ĹKPR v P3Dv3 Jeden příspěvek | Celý strom
ĹKPR v P3Dv3   12. 3. 2016 / 23:04
LAKY911
Zdravim,
má někdo stejný porblém, že se mu na LKPR nezobrazujou PAPI světla?
26534 B / 750 x 469 / frr.PNG
 

ĹKPR v P3Dv3   12. 3. 2016 / 23:15
JirkaK
Je to default nebo nějaká scenérka?

Máš nVidia kartu? Jakou verzi driverů?
 

ĹKPR v P3Dv3   13. 3. 2016 / 08:11
LAKY911
Je to scenerka LKPR v1.2 do FSX.
 

ĹKPR v P3Dv3   13. 3. 2016 / 08:12
LAKY911
Mam nVidia 560Ti, verzi driveru zjistim
 

ĹKPR v P3Dv3   13. 3. 2016 / 15:42
JirkaK
jen pro info..

drivery 347.09 a 350.12 zmršily PAPI světla v P3D..


353.30+ jsou jistější, navíc již obsahují SLI profil pro P3D po nějakých revizích.
 

ĹKPR v P3Dv3   12. 3. 2016 / 23:49
JirkaK
jinak tohle je rwy 24, papi tady jdou krásně vidět.
15046 B / 750 x 316 / papi_lkpr.jpg
 

ĹKPR v P3Dv3   12. 3. 2016 / 23:50
JirkaK
hmm ve zmenšeném ne, tak výřez
21415 B / 750 x 525 / papi_lkpr.jpg
 

ĹKPR v P3Dv3   13. 3. 2016 / 06:48
xWing   
Chcelo by to rovnaku vysku a hlavne rovnaky cas letu, ne v noci a na zemi.
Takze este raz a cca. podobny obrazok.
 

ĹKPR v P3Dv3   13. 3. 2016 / 08:11
FSPilot   
IMHO problém s kompatibilitou ortha...?
 

ĹKPR v P3Dv3   13. 3. 2016 / 08:57
LAKY911
Jakože PAPI jsou v orthu? Nebo jak to myslíš? Pokud by byly PAPI obsaženy v orthu, tak bych chápal, proc je tam nemám. Ja si totiž srovnával ortha, byly různě treba metr nad zemí apod. Takže jsem si je předělal aby ležely na zemi.
 

ĹKPR v P3Dv3   13. 3. 2016 / 14:39
xWing   
Asi myslel, ze bude problem medzi orto a AFCADom letiska.
Len netusim ci PAPI su sucastou scenerky (objekty) alebo samotneho AFCADu.
Uz je to doba, co som sa rypal v nejakom AFCADe pre FSku
A skontroluj prioritu medzi LKPR a orto, ci tam neni problem.
 

LKPR v P3Dv3   13. 3. 2016 / 14:51
LAKY911
Vyřešeno, stáhnul jsem novou scenerku a funguje to, akorát ty světla trochu levitujou ve vzduchu, tak to snad přežiju. Holt jak jsem si to předělával aby se mi to víc líbilo, tak jsem to zároveň pokazil.
 

LKPR v P3Dv3   13. 3. 2016 / 15:42
FSPilot   
Jak jsi předělával to Ortho? Ono totiž může být špatně vyexportované (špatný layer, takže ti ty PAPIny překrvá)
 

LKPR v P3Dv3   13. 3. 2016 / 16:35
LAKY911
V MCX jsem převedl objekt ortha na ground polygon aby kopíroval terén, chtel jsem taky aby se na něm zobrazovaly stíny, protože jediná LKPR je vždycky rozsvícená a okolí je ve stínu, ale stejně se to nepovedlo.
 

LKPR v P3Dv3   13. 3. 2016 / 19:05
Milan Smid   
Jeste muzes v MCX smazat objekt ortho podladu, pomoci FSET si udelat ortho v libovolne kvalite a tradaaa ne?
 

LKPR v P3Dv3   13. 3. 2016 / 19:30
LAKY911
FSET je pro mě novinka, napadá mě, jak ti vytvoří to ortho, je to jenom jedno .bgl jako dělá SBuilderX nebo to udělá .bgl a textury samostatné do Texture složky?
 

LKPR v P3Dv3   13. 3. 2016 / 20:08
LAKY911
Tak mi FSET nefunguje, nemáš aktuální config file pro Google maps server?
 

LKPR v P3Dv3   13. 3. 2016 / 20:01
FSPilot   
Tam záleží, jaký layer tomu dáš. Jestli si pamatuju dobře, tak u P3Dv2 to šlo mezi 8-28 (nejsem si tím teď stopro jistý). Mimo to se stíny nezobrazovaly. Ale ještě je tam nějaký trik na ty světla, jinak se to nezobrazí. V tom bude ten zádrhel Ještě jsem to u LKMT neřešil, tak nemůžu referovat.
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ