| | | ĹKPR v P3Dv3 12. 3. 2016 / 23:04 | |
| | Zdravim,
má někdo stejný porblém, že se mu na LKPR nezobrazujou PAPI světla? |
| |
|
| | | ĹKPR v P3Dv3 12. 3. 2016 / 23:15 | |
| | Je to default nebo nějaká scenérka?
Máš nVidia kartu? Jakou verzi driverů? |
| |
|
| | | | ĹKPR v P3Dv3 13. 3. 2016 / 08:11 | |
| | Je to scenerka LKPR v1.2 do FSX. |
| |
|
| | | | ĹKPR v P3Dv3 13. 3. 2016 / 08:12 | |
| | Mam nVidia 560Ti, verzi driveru zjistim |
| |
|
| | | | | ĹKPR v P3Dv3 13. 3. 2016 / 15:42 | |
| | jen pro info..
drivery 347.09 a 350.12 zmršily PAPI světla v P3D..
353.30+ jsou jistější, navíc již obsahují SLI profil pro P3D po nějakých revizích. |
| |
|
| | | ĹKPR v P3Dv3 12. 3. 2016 / 23:49 | |
| | jinak tohle je rwy 24, papi tady jdou krásně vidět. |
| |
|
| | | | ĹKPR v P3Dv3 12. 3. 2016 / 23:50 | |
| | hmm ve zmenšeném ne, tak výřez |
| |
|
| | | | | ĹKPR v P3Dv3 13. 3. 2016 / 06:48 | |
| | Chcelo by to rovnaku vysku a hlavne rovnaky cas letu, ne v noci a na zemi.
Takze este raz a cca. podobny obrazok. |
| |
|
| | | ĹKPR v P3Dv3 13. 3. 2016 / 08:11 | |
| | IMHO problém s kompatibilitou ortha...? |
| |
|
| | | | ĹKPR v P3Dv3 13. 3. 2016 / 08:57 | |
| | Jakože PAPI jsou v orthu? Nebo jak to myslíš? Pokud by byly PAPI obsaženy v orthu, tak bych chápal, proc je tam nemám. Ja si totiž srovnával ortha, byly různě treba metr nad zemí apod. Takže jsem si je předělal aby ležely na zemi. |
| |
|
| | | | | ĹKPR v P3Dv3 13. 3. 2016 / 14:39 | |
| | Asi myslel, ze bude problem medzi orto a AFCADom letiska.
Len netusim ci PAPI su sucastou scenerky (objekty) alebo samotneho AFCADu.
Uz je to doba, co som sa rypal v nejakom AFCADe pre FSku
A skontroluj prioritu medzi LKPR a orto, ci tam neni problem. |
| |
|
| | | LKPR v P3Dv3 13. 3. 2016 / 14:51 | |
| | Vyřešeno, stáhnul jsem novou scenerku a funguje to, akorát ty světla trochu levitujou ve vzduchu, tak to snad přežiju. Holt jak jsem si to předělával aby se mi to víc líbilo, tak jsem to zároveň pokazil. |
| |
|
| | | | LKPR v P3Dv3 13. 3. 2016 / 15:42 | |
| | Jak jsi předělával to Ortho? Ono totiž může být špatně vyexportované (špatný layer, takže ti ty PAPIny překrvá) |
| |
|
| | | | | LKPR v P3Dv3 13. 3. 2016 / 16:35 | |
| | V MCX jsem převedl objekt ortha na ground polygon aby kopíroval terén, chtel jsem taky aby se na něm zobrazovaly stíny, protože jediná LKPR je vždycky rozsvícená a okolí je ve stínu, ale stejně se to nepovedlo. |
| |
|
| | | | | | LKPR v P3Dv3 13. 3. 2016 / 19:05 | |
| | Jeste muzes v MCX smazat objekt ortho podladu, pomoci FSET si udelat ortho v libovolne kvalite a tradaaa ne? |
| |
|
| | | | | | | LKPR v P3Dv3 13. 3. 2016 / 19:30 | |
| | FSET je pro mě novinka, napadá mě, jak ti vytvoří to ortho, je to jenom jedno .bgl jako dělá SBuilderX nebo to udělá .bgl a textury samostatné do Texture složky? |
| |
|
| | | | | | | LKPR v P3Dv3 13. 3. 2016 / 20:08 | |
| | Tak mi FSET nefunguje, nemáš aktuální config file pro Google maps server? |
| |
|
| | | | | | LKPR v P3Dv3 13. 3. 2016 / 20:01 | |
| | Tam záleží, jaký layer tomu dáš. Jestli si pamatuju dobře, tak u P3Dv2 to šlo mezi 8-28 (nejsem si tím teď stopro jistý). Mimo to se stíny nezobrazovaly. Ale ještě je tam nějaký trik na ty světla, jinak se to nezobrazí. V tom bude ten zádrhel Ještě jsem to u LKMT neřešil, tak nemůžu referovat. |
| |
|
|