FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 6. 7. 2025, Den upálení mistra Jana Husa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota Jeden příspěvek | Celý strom
Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   7. 4. 2016 / 16:35
leonell
Kdo neví, tak Sarajevo approach je způsob přiblížení v bojových podmínkách, kdy letadlo místo pozvolného klesání na dráhu provede strmý sestup s následným dorovnáním. Důvodem tohoto adrenalinového zážitku srovnatelného s horskou dráhou je minimalizace rizika zásahem ručních protiletadlových kompletů potenciálně rozmístěných v okolí letiště.
A Sarajevo se to jmenuje protože právě tam to bylo používáno, během bojů na Balkáně.

A tady jsou ta videa:
http://www.businessinsider.com/a-c-130-pilots-view-of-a-combat-landing-2015-7
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   7. 4. 2016 / 19:10
happypetr   
Tak to byl pěknej střemhlavák!!!
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   7. 4. 2016 / 19:22
Kachna
Pche, to umí i ATRka
https://youtu.be/FNXaQpf26UA
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   8. 4. 2016 / 07:01
SONP   
To je jak nouzák se Z-142
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   8. 4. 2016 / 08:37
Pips   
Já jsem si spíš vybavil mesijé Pawlicka se slukou
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   11. 4. 2016 / 16:35
pawlick
Se 142 jsem to dělal taky, když mi malinko čoudil motor nad Kladnem a potřeboval jsem co nejdřív přistát. A mesije Swordfish z toho má zážitek dodnes A pak ještě ten dvojplošník, ten taky padal jako do sarajeva
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   8. 4. 2016 / 13:41
skyfly
preco to nazyvat tak zlozito - Sarajevo approach ?
pri pohlade z cocpitu to vyzera na 5 pismen
S K L U Z
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   8. 4. 2016 / 14:06
Pips   
Kdepak, skluz to fakt není. U toho je to vybočení po zkřížení kormidel výraznější. Sarajevo je z venkovního pohledu takovéto:
https://www.youtube.com/watch?v=hNQRGOgHrZU

Prostě jen dolů, bez křížení kormidel.
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   8. 4. 2016 / 15:03
Koprik
...s Blaníkem jsme to v AK dělávali běžně, když jsme se potřebovali zbavit výšky před přistáním a vrtat nás už nebavilo.Potlačit, vysunout brzdy naplno a rychlost držet na 140km/h. Říkali jsme tomu RAKETOPLÁN a naučil nás to instructor jako daleko jednodušší a bezpečnější variant než skluz) Je ale potřeba začít včas vybírat a nezapomenout zasunout brzdy Skoda, že jsme tehdá neměli kamery!
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   8. 4. 2016 / 15:12
Pips   
Mám to za sebou taky. Včetně bonusů, jako skákání drátů a trati. Při pilotkách si to byla inšpektórova lahůdka na konec. Buď zaseklý otevřený brzdy, nebo tohle vytracení výšky. Bylo to výživný
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   8. 4. 2016 / 20:09
Speedfoot   
V FSce jsem to nevědomky taky zkoušel, ani jsem nevěděl, že se v reálu opravdu používá. O metodě bočního skluzu na stranu větru vím, ale tohle je opravdu tobogán. S L410 jsem zkoušel kolik si nechá líbit a se zapnutým reverzním tahem to bylo ještě možná strmější.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ