FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota Jeden příspěvek | Celý strom
Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   7. 4. 2016 / 16:35
leonell
Kdo neví, tak Sarajevo approach je způsob přiblížení v bojových podmínkách, kdy letadlo místo pozvolného klesání na dráhu provede strmý sestup s následným dorovnáním. Důvodem tohoto adrenalinového zážitku srovnatelného s horskou dráhou je minimalizace rizika zásahem ručních protiletadlových kompletů potenciálně rozmístěných v okolí letiště.
A Sarajevo se to jmenuje protože právě tam to bylo používáno, během bojů na Balkáně.

A tady jsou ta videa:
http://www.businessinsider.com/a-c-130-pilots-view-of-a-combat-landing-2015-7
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   7. 4. 2016 / 19:10
happypetr   
Tak to byl pěknej střemhlavák!!!
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   7. 4. 2016 / 19:22
Kachna   
Pche, to umí i ATRka
https://youtu.be/FNXaQpf26UA
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   8. 4. 2016 / 07:01
SONP   
To je jak nouzák se Z-142
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   8. 4. 2016 / 08:37
Pips   
Já jsem si spíš vybavil mesijé Pawlicka se slukou
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   11. 4. 2016 / 16:35
pawlick
Se 142 jsem to dělal taky, když mi malinko čoudil motor nad Kladnem a potřeboval jsem co nejdřív přistát. A mesije Swordfish z toho má zážitek dodnes A pak ještě ten dvojplošník, ten taky padal jako do sarajeva
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   8. 4. 2016 / 13:41
skyfly
preco to nazyvat tak zlozito - Sarajevo approach ?
pri pohlade z cocpitu to vyzera na 5 pismen
S K L U Z
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   8. 4. 2016 / 14:06
Pips   
Kdepak, skluz to fakt není. U toho je to vybočení po zkřížení kormidel výraznější. Sarajevo je z venkovního pohledu takovéto:
https://www.youtube.com/watch?v=hNQRGOgHrZU

Prostě jen dolů, bez křížení kormidel.
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   8. 4. 2016 / 15:03
Koprik
...s Blaníkem jsme to v AK dělávali běžně, když jsme se potřebovali zbavit výšky před přistáním a vrtat nás už nebavilo.Potlačit, vysunout brzdy naplno a rychlost držet na 140km/h. Říkali jsme tomu RAKETOPLÁN a naučil nás to instructor jako daleko jednodušší a bezpečnější variant než skluz) Je ale potřeba začít včas vybírat a nezapomenout zasunout brzdy Skoda, že jsme tehdá neměli kamery!
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   8. 4. 2016 / 15:12
Pips   
Mám to za sebou taky. Včetně bonusů, jako skákání drátů a trati. Při pilotkách si to byla inšpektórova lahůdka na konec. Buď zaseklý otevřený brzdy, nebo tohle vytracení výšky. Bylo to výživný
 

Sarajevo approach C-130 z pohledu pilota   8. 4. 2016 / 20:09
Speedfoot   
V FSce jsem to nevědomky taky zkoušel, ani jsem nevěděl, že se v reálu opravdu používá. O metodě bočního skluzu na stranu větru vím, ale tohle je opravdu tobogán. S L410 jsem zkoušel kolik si nechá líbit a se zapnutým reverzním tahem to bylo ještě možná strmější.
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ