| | Problém je že na současném HW moc vymyslet nového nejde. Když koukneš na X-Plane a jeho výkon, tak i když je technologicky napřed a netahá s sebou "staletou" strukturu scenérie, výkonově je na tom zhruba stejně jako skoro 10 let staré FSX a mladší P3D. Jednoduše tady nejde nic moc vymyslet. Potřebuješ připravit scénu s několika desítkami tisíc objektů a v ideálním případě na ně aplikovat všechny zdroje světla a stínů... 
 K tomu prodeji... neprodávalo by se to dobře... nebylo by to za tu cenu co uvádíš.
 
 Není problém do simulátoru vložit kvalitní scenérky, kvalitní letadla, realistické počasí, atc a kdo ví co ještě. Problém je mimo jiné čas potřebný k vývoji a také podstatně vyšší HW požadavky Kvalitně udělané letadlo nebo scenérka jsou měsíce, neli roky práce, vyžaduje to daleko víc lidí specialistů. Simulátor by pak stál tisíce dolarů.
 
 Účel - a ne téhle Flight School ale "došpělého" simu je poskytnout a ladit engine s podporou 3rd party vývojářů. V tomhle to má DTG historicky zmáknuté výborně.
 | 
 |