FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 3. 8. 2025, svátek má Miluše Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gear down, kedy? Jeden příspěvek | Celý strom
Gear down, kedy?   28. 4. 2016 / 11:25
FSPilot   
Záleží na situaci/procedůře, jakou děláš... např. pokud letíš po okruhu, měl bys dát podvozek dolů před třetí zatáčkou. Pokud děláš nějaké to přímé přiblížení, tak buď před dosažením FAFu být v přistávací konfiguraci a nebo v případě decelerovaného přiblížení obvykle při usazení na sestupovou rovinu.

U 737my v ILSu se to např. dělá tak, že postupně zpomaluješ, jak zachytíš glide slope, dáváš klapky 15+ podvozek a po zpomalení pod limit dáváš klapky 30 (za normálních podmínek). Nevím, jestli je to nějaké psané pravidlo, ale na 4NM od prahu bys měl být v přistávací konfiguraci. Na to je callout 1000ft AGL (z GPWS) odpověď "stable", tj. přistávací konfigurace + na přibližovací rychlosti.

Každé éro to ale může mít trošku jinak, taky záleží na SOP. Jak je to u malých letadýlek se zatahovacím podvozkem nevím, ale nečekal bych to nějak zásadně jinak (jen ty výšky/vzdálenosti budou asi menší).
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ