| | | flight simulator 2016 8. 5. 2016 / 11:48 | |
| | Ahoj. Mám prosbu a jelikož se v tom moc nevyznám, tak možná bude znít blbě - na youtube jsem našel videa Flight simulator 2016, takže se chci zeptat, jestli to znamená, že vyšlo něco nového nebo je pořád nejnovější FsX..
Druhá otázka se týká Xplane10 - jestli to dobře chápu, tak to není pokračování Fs
odkaz na video : https://www.youtube.com/watch?v=vPaUKisoozY
Díky moc za pomoc a utřídění |
| |
|
| | | flight simulator 2016 8. 5. 2016 / 12:20 | |
| | Mozem Ta ubezpecit, ze ziadny FS 2016 neexistuje
Je to len vytuneny stary MSFS...hadam FSX.
X-Plane neni nastupcom FS, je to iny vyvoj. |
| |
|
| | | | flight simulator 2016 8. 5. 2016 / 13:26 | |
| | Aha.. díky moc Takže nic novějšího než FsX teda není ? Ještě jsem našel na internetu nějakej novej FsX.. je to možný ? |
| |
|
| | | | | flight simulator 2016 8. 5. 2016 / 13:35 | |
| | Potom uz len FSX Steam Edition.
|
| |
|
| | | | | flight simulator 2016 8. 5. 2016 / 13:39 | |
| | | |
|
| | | | | | flight simulator 2016 8. 5. 2016 / 14:10 | |
| | Jo díky.. už se v tom trochu orientuju.. takže FsX steam edition je nějaký vylepšení Fsx ?
A do xplane 10 jsem četl, že jdou konvertovat addony z FsX.. mám totiž FsX, tak přemýšlím, jesli ho mám nechat nebo koupit něco jinýho
|
| |
|
| | | | | | | flight simulator 2016 8. 5. 2016 / 15:57 | |
| | FSX Steam Edition vychází z FSX Gold Edition, seznam oprav/úprav/vylepšení je tady:
https://fsxinsider.com/fsx-steam-edition-and-boxed-fsx-what-is-the-difference/
Do Xplane jdou "relativně snadno" konvertovat scenerky z MSFS (nikoliv addony!!!), ale do dokonalosti to má daleko. Lepší jsou ty dělané přímo pro XPL. Pro rozhodnutí jestli přejít na xplane přidávám pár vlastních postřehů:
- xplane v základu nevypadá tak dobře, jako default fsx
- pro fsx je dostupných spousta špičkových placených addonů, pro xplane teprve postupně vznikají
- naopak spousta dobrých addonů pro xplane, za které se pro fsx platí, je zdarma
- fsx je technologicky zastaralejší, projevuje se to hlavně určitou nestabilitou a limity, ctd, oom, fluktuace fps, věčné ladění konfigurace ... xplane je v tomhle prostě dál
- fsx stojí hlavně na výkonu CPU, a to na surovém (frekvence), xplane naopak umí vyždímat GPU a je dle nastavení a addonů i dost náročné na VRAM a RAM
- je velký rozdíl v letovém modelu, resp. jeho enginu. Zjednodušeně - fsx počítá letové vlastnosti na základě dat o modelu (takže krychle klidně může létat jako stíhačka ), xplane se snaží vypočítat letové vlastnosti podle tvaru 3d modelu letadla. Proto se některým addonům pro FSX daří dosahovat skvělé úrovně simulovaných letových vlastností (např. A2A, Realair atd.) za pomoci externích pluginů, které ovlivňují ta data, ale to zase docela dost zatěžuje CPU. Xplane to počítá pro všechna letadla z principu stejně. Někdo to vnímá jako výhodu FSX, protože si lze za příslušnou částku pořídit opravdu povedené modely letadel, někdo zase jako výhodu xplane, protože i free či levný model nevalné kvality, pokud má slušně zpracovaný vnější model, tak létá uvěřitelně. Zvláště u malých letadel (GA) je ten rozdíl znát. Např. Carenado, které pro FSX dělá spíše průměrné modely a která v FSX létají často podivně a rozhodně neodpovídají reálné předloze, tak ty samé v Xplane létají jak mají. Což je vzhledem k cenám addonů od Carenado dobrá zpráva pro Xplane.
Abych to nějak shrnul - hodně záleží na tom, jaké máš nároky a kolik jsi ochoten do toho investovat.
|
| |
|
|