|  |  | | Online ve stredu 19. 8. 2002 / 22:38 | Martin |
|  | | Z toho co sem si precet a co mi doslo na ICQ soudim,ze litat pres tejden pred osmou nema vyznam.Proto zalozim hru ve stredu v 1930 a pockam do 2030.Piste s cim byste chteli litat a kde a nejak se dohodnem. |
| |
|
 |  |  | | Re: Online ve stredu 20. 8. 2002 / 15:16 | m.ART.y |
|  | Božíčku jak rád bych si s váma zase rád zálítal on-line. Bohužel jsem byl evakuován a teď nám nejde elektrika a o inetu ani radši nemluvim. (( |
| |
|
 |  |  | | Re: Online ve stredu 20. 8. 2002 / 20:24 | Honza Červený |
|  | | Jo,ve stredu by to mohlo jít,lítal bych asi klasicky z-142,c-172(182)...a lítat by se mohlo někde kde je dostupná nějaká pěkná scenery. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Online ve stredu 20. 8. 2002 / 23:17 | Martin |
|  | Fajn,pokud by byl zajem i o jiny letadla,tak napiste.Ja treba navrhuju Reno racing package,je to soubor P51D mustangu a stoji to za stahnuti.Muzem pak dat zavody kolem pilonu ) Nebranim se treba vrtulnikum,stihackam a klidne si zalitam i termiku |
| |
|
 |  |  | | Re: Online ve stredu 21. 8. 2002 / 08:49 | DeeL |
|  | Ahoj, taky jsem pro středu v 19:30.
Co takhle dát invazi malých letadel
na LKPR?
(tu snad má každý ne ?) A můžem se vyblbnout i s bulíkem nebo L-39. Dejte někdo seznam letadel mimo default. Navrhuju tak do 5 kusů ))
Už se těším  |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Online ve stredu 21. 8. 2002 / 09:56 | OK-PKU |
|  | Nebylo by lepší připojit se přes SB? Teda mě se v tu neděli používání Chatboxu v MS dost zhnusilo. ( to jak po každé zprávě odsrolluje nahoru ). Jo a s tim LKPR souhlasim, myslim že má z celý ČR okolí propracovaný nejvíc. (LKTC,fotomapa,autogen)
P.S. Co takhle zkusit Flight Instructor? |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Online ve stredu 21. 8. 2002 / 16:54 | Martin |
|  | | Jojo,chatbox je na hovno.Proto to chce aby mel kazdej roger wilco a je po problemu |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Online ve stredu 21. 8. 2002 / 19:09 | DeeL |
|  | A já si myslel, že s tím chatboxem neumím dělat....je fakt na nic ) |
| |
|
|