FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 18. 5. 2024, svátek má Nataša Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Intel Core i7-6950X – 10 jadier v plnej paráde Jeden příspěvek | Celý strom
Intel Core i7-6950X – 10 jadier v plnej paráde   2. 6. 2016 / 08:58
Instructor
Bez komentára:


Intel Core i7-6950X – 10 jadier v plnej paráde

Čítajte viac: http://pc.zoznam.sk/intel-core-i7-6950x-10-jadier-v-plnej-parade?page=6#ixzz4AP2AaMfZ
 

Intel Core i7-6950X – 10 jadier v plnej paráde   2. 6. 2016 / 11:08
JirkaK
S cenovkou 1569 dolarů je to poměrně dost i na eutuziasty, kterým je celá řada určená. Hranice 999 za top model tu byla držená hodně dlouho. No uvidíme, zda lidi budou chtít své 5960X upgradovat.

Pokud chce člověk opravdu pořádnou porci jader a vláken, zvolí E5-2699 v4. 22 fyzických jader, pravda cenovka je kakpu jiná než u 6950X
 

Intel Core i7-6950X – 10 jadier v plnej paráde   3. 6. 2016 / 16:58
Jurawood
Takový pentium G3258 za litr to ale totálně v FSX rozkope.
Takže jak hodit prachy do kanálu?
 

Intel Core i7-6950X – 10 jadier v plnej paráde   3. 6. 2016 / 17:01
Jurawood
http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/radek/2014/pentium_g3258/charts/fsx_1920n.png

6950X si představ někde kolem 29? Slabý jednovláknový výkon, mizerné přetaktování.
 

Intel Core i7-6950X – 10 jadier v plnej paráde   4. 6. 2016 / 00:54
JirkaK
Jako 10 jader na 5.7GHz .. tomu říkám slušné taktování... jo, není to 6GHz

http://wccftech.com/intel-core-i76950x-overclocked-whopping-57ghz-details/
 

Intel Core i7-6950X – 10 jadier v plnej paráde   4. 6. 2016 / 00:52
JirkaK
Jakkoli souhlasím s tím že G3258 je skvělé budget CPU pro FSX, tak ty Extreme CPU to fakt nerozkope, byť k tomu bude mít blízko.

Přeci jen více jader se hodí, vedou k větší plynulosti, ale neznám nikoho kdo by měl Enthusiast CPU a neměl by ho nataktované a to typicky více než je možné dosáhnout z toho Pentia. Novější výrobní proces a novější architektura má drobný mezigenerační růst.

ANo v poměru cena/výkon pro FSX se opravdu výročnímu Pentiu nic nevyrovná.

Navíc nevím moc o lidech kteří by třeba 5960X provozovali s FSX, když už tak s P3D a k tomu nějaké to SLI z Titanů nebo 980Ti. Dnes už pravda stačí jedna 1080.

Je to kombinace která nemá problém jet parádně ve 4k na 30+ FPS.
 

Intel Core i7-6950X – 10 jadier v plnej paráde   4. 6. 2016 / 16:55
Jurawood
mezigenerační růst )

+5%, +3%, +0.2%, -0.4%
Sandy 4,8GHz, Brodwell 4,2GHz... nějak ten růst nevidím, až zase skylake možnááá při troše štěstí4,6
 

Intel Core i7-6950X – 10 jadier v plnej paráde   4. 6. 2016 / 17:00
JirkaK
Najdi si testy, Sandy vs Skylake v některých případech i 20%
 

Intel Core i7-6950X – 10 jadier v plnej paráde   4. 6. 2016 / 20:34
Tragédie v JRD
Joo, ty doby, kdy slo o frekvence (resp. kdy vykon procesoru byl dan jeho frekvenci)... jsou nenavratne pryc...

V dnesni dobe je faktoru, ktere maji vliv na vykon procesoru ... podstatne vic ...
 

Intel Core i7-6950X – 10 jadier v plnej paráde   5. 6. 2016 / 10:43
leonell
Tak hlavně nové simulátory na trend paralelizace reagují a využívají ji.

Jenže nejde o nějaký zázrak spadlý z nebes a to ani u XPLANE 10, které tak bylo navržené. Od marketingového "Xplane Core Engine" se čekalo více, než je možné z dnešních počítačů vyždímat.

Jedním z důvodů je, že často procesor čeká na jiné zdroje. Nedostatek paměti může vést ke swapování, při načítání scenérií se opět čeká na disk, detailní zobrazení může čekat na grafiku. Takže jeho "síla" není jediným a často ani rozhodujícím prvkem.
Druhý důvod je, že ovladač grafické karty je jednovláknový. Takže i když třeba samotné OpenGL je multivláknové, stejně zásobuje grafiku jediným vláknem.
Třetí důvod je, že XPLANE 10 stejně to multivláknové OpenGL (jako knihovnu) nepoužívá, protože synchronizace mezi vlákny je v případě potřeb XPL dražší než zisk získaný paralelizací.
Čtvrtý důvod je, že výpočet primárního letového modelu (tj hráče) je počítán zase v "grafickém" vlákně, což je zase kvůli pluginům (tady by to asi chtělo změnit, ale jak tvrdí, letový model dává i v nejsložitějších případech maximálně 10% zatížení proti grafice a nevyplatí se to komplikovat).

Takže sečteno a podtrženo, pokud použijete XPLANE 10 tak jedno vládno je přiděleno na grafiku+vaše letadlo, další vlákna jsou přidělena na dopředné načítání scenérií z disku a každé zapnuté AI je počítáno dalším vláknem. Jenže jenom počítáno, jeho případné zobrazování stejně vytíží to grafické vlákno.
Toto platí obecně - pokud použijete C2D jsou vlákna střídána na jednom či dvou jádrech, pokud máte I7, tak každé z těch vláken běží samostatně na svém jádru (to přidělení určuje OS).

Tím elaborátem chci naznačit, že zatímco u FSX je prioritou vysoká frekvence a i7 je vám více méně k ničemu, u moderních simulátorů ála XPLANE 10 to tak být nemusí. Ale může, pokud si vypnete AI, nastavíte grafiku na maximum a vyberete nějaký detailní addon. Takže ani tam bych "Celebration processor" nezavrhoval

Čerpáno různě z Developer fóra XPLANE.

PS: chtěl jsem to přiblížit na příkladu s deseti panami, starším unaveným pánem a pásy cudnosti ale tak jsem se do toho zamotal, že to radši nechám na vaši představivosti
 

Intel Core i7-6950X – 10 jadier v plnej paráde   5. 6. 2016 / 11:31
Tragédie v JRD
hihi .. tak jak bys na tohle pasoval deset pannen ... to by mě zajímalo
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ