| | | spetny chod 20. 8. 2002 / 08:01 | miso |
| | nefunguje mi vo fs2002pro spetny chod motorov.drzim F2 ,plynova pripust ide nazad do predu ,otacky sa zvisia ,aj zvok sa meni ,no do brzdenia mi to vobec nepomaha.nehovoriac o cuvani.co robim zle? |
| |
|
| | | Re: spetny chod 20. 8. 2002 / 09:21 | Jozef Kaffka |
| | cuvanie s reverzom nejde na kozdom modeli lietadla... skus si skontrolovat, ci nemas zapnuteho autopilota na drzanie rychlosti. ked som zacinal lietat, obcas som ho zabudol vypnut a samozrejme, ze F2 mi nefungovala, lebo autopilot sa snazil udzat rychlost |
| |
|
| | | | Re: Re: spetny chod 20. 8. 2002 / 11:28 | miso |
| | autopilot nepouzivam.a nejde to ani na b 737 ani na an-24 ani na c-130 ani na ... |
| |
|
| | | Re: spetny chod 20. 8. 2002 / 12:14 | Luděk Ch. |
| | Reversem bylo možno couvat ve FS2000, ve FS2002 to už nejde. Ale brzdit by trochu měl, nejlépe to poznáš, když dáš revers při malé rychlosti okolo 40kt a bez brzd. A vliv na brzdění je v porovnání s normálními brzdami relativně malý, je to jen taková pomoc, aby se šetřili brzdy při vysoké rychlosti po dosednutí na dráhu. |
| |
|
| | | | Re: Re: spetny chod 20. 8. 2002 / 12:25 | miso |
| | aha moze byt,lebo az tak necinne sa mi ti nezdalo.neda sa to editnut? |
| |
|
| | | | Re: Re: spetny chod 20. 8. 2002 / 12:25 | Tomáš 2 |
| | No malá pomoc. Když dáš revers u L-410 ve 4 metrech nad dráhou tak to je jakoby se to najednou celý zastavilo a spadne to a pak se tomu musí vyměnit podvozek jelikož se trochu hne. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: spetny chod 20. 8. 2002 / 12:30 | miso |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: spetny chod 20. 8. 2002 / 12:44 | Tomáš 2 |
| | To co jsem popsal se skutečně stalo. Po výsadku přistávaly a na dráhu jim sedl paragán a tak ještě ve vzduchu daly revers. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: spetny chod 21. 8. 2002 / 00:35 | Aleš Jungmann |
| | To se fakt stalo! mám to z první ruky (mrk,mrk, Tomáši...) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: spetny chod 21. 8. 2002 / 01:00 | Tomáš 2 |
| | Jo, tátu pak z toho ještě bolely záda-byl palubní technik a tan ve čtyrystadesítce stojí. Napíšuto tak jak to popisoval: Provedly klasickej výsadek a pak šly na přistání, ale jeden paragán se ňák zatoulal a sedl jim na dráhu a tak pilot asi ve 4 metrech dal reverz a to najednou viděl modrý pak zelený strašná prda a po par vteřinách vztal a bez pohnutí stály tak ňák na dráze. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: spetny chod 21. 8. 2002 / 01:02 | Tomáš 2 |
| | Ti chci říct že revrez v FS je dost chabej, měl by být několikanásobně silnější. |
| |
|
| | | | Re: Re: spetny chod 20. 8. 2002 / 15:07 | Coach |
| | No a jak se tedy dá couvat v FS 2002, zdali to vůbec jde? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: spetny chod 20. 8. 2002 / 15:42 | jelsta |
| | Couvat můžeš (jako vytlačování, i bez motoru) zmáčknutím kláves SHIFT + P. Opětovným zmáčknutím se zastavíš. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: spetny chod 21. 8. 2002 / 08:49 | miso |
| | to ako ked zaparkujem do terminalu,a potom ma vytlaci?to je blbost.ja chcem seriozny spetny chod resp. zmena uhlu nabehu listov{u turbovrtulovych}. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: spetny chod 21. 8. 2002 / 08:55 | DeeL |
| | Ahoj Miso,
Nehádá se ti to náhodou s ovládáním motoru na joysticku ? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: spetny chod 21. 8. 2002 / 09:10 | miso |
| | neviem asi ne,lebo ten motor na joysticku mi ani nejde a okrem toho mam prepnute na "pozicny klobucik"a ten ako na potvoru tiez nefunguje. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: spetny chod 22. 8. 2002 / 15:13 | jelsta |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: spetny chod 22. 8. 2002 / 08:58 | Coach |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: spetny chod 22. 8. 2002 / 22:31 | Pilatus |
| | A je možný při couvání i zatáčet (když vyjíždím od gejtu) ?
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: spetny chod 22. 8. 2002 / 23:34 | Tomáš 2 |
| | Jo, zmáčkneš shift+P a pak 1 nebo 2, ale ne ne numpadu, když zmáčkneš 1 tak ti po chvilce cováni začne zadek točit doleva a když 2 tak naopak. |
| |
|
|