FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 10. 9. 2025, svátek má Irma Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS9: větší dohlednost s ostrými texturami? Jeden příspěvek | Celý strom
FS9: větší dohlednost s ostrými texturami?   22. 8. 2016 / 23:06
FSPilot   
Zdravíčko,

zas mně chytla experimentální nálada a jen tak letmo zkoumám, zda existuje možnost načíst ostřejší detaily za onou červenou čarou?

Aby to nevypadalo tak blbě, tak mám normálně staženou viditelnost na 96km max. Posuvník to ale dovolí až na 240km, ale s takhle hnusným pozadím.

Z FS9.cfg znám finty a ať nastavím čísla jaké chci, pořád to nezaostří mimo tu oblast.

[TERRAIN]
TERRAIN_ERROR_FACTOR=100.000000
TERRAIN_MIN_DEM_AREA=10.000000
TERRAIN_MAX_DEM_AREA=100.000000
TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=21
TERRAIN_TEXTURE_SIZE_EXP=8
TERRAIN_AUTOGEN_DENSITY=10
TERRAIN_USE_GRADIENT_MAP=1
TERRAIN_EXTENDED_TEXTURES=1
TERRAIN_DEFAULT_RADIUS=9.500000
TERRAIN_EXTENDED_RADIUS=9.500000

TERRAIN_EXTENDED_LEVELS=4

Je to na nějaký fígl a nebo je to prostě limitní zobrazení FS9tky?

Dík
27090 B / 750 x 313 / Untitled.jpg
   Seznam příspěvků  

FS9: větší dohlednost s ostrými texturami?   23. 8. 2016 / 20:39
Teflon_490   
Mam pocit ze FS9 to opravdu delala max takhle blbe. Obzvlast do oci bijici to bylo na vode, tam mely obe plochy naprosto jinou barvu, na zemi se to dalo aspon trochu zamaskovat.
   Seznam příspěvků  

FS9: větší dohlednost s ostrými texturami?   23. 8. 2016 / 20:54
FSPilot   
to je tím, že tam je na celý ten obrovský čtverec použit jeden čtverec textury detailu - a na vodě to ten efekt prohazuje dva detaily, což to celé přelívá. No nic, bude třeba mít dohlednost na 96km max.

Díky
   Seznam příspěvků  

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ