Ahoj,
koukal jsem na video https://www.youtube.com/watch?v=trrUkKUyhl4
z přistání na LKPR. Zaujala mne jedna věc a jestli je tu někdo kdo zná konstrukci 737 byl bych vysvětlení nebo názor.
V okamžiku kdy došlo k náklonu na pravou stranu ve 38 sekundě došlo k výraznému natočení předního podvozku doleva. Měl jsem zato, že je řízen volantem a není svázaný se SOP. A jestli ano, pak jakým způsobem, resp jakou logikou? (SOP dává impulz a volant ho může přebít nebo jak... ) A nebo jen kapča škubl volantem?
Nevím, jestli budu úplně přesný. Před nedávnem jsem byl u ipilotů na B737. Tam jsem se dozvěděl, že příďový podvozek je s SOP spřažený, ale pouze na malou výchylku jako prevence proti ulomení podvozku a volant se užívá při pojíždění. Snad si to pamatuji dobře.
Mam pocit ze presne takhle to tady kdysi popisoval i David na 757. Mala vychylka pres pedaly a na pojizdeni volant. Tam to bylo jeste zajimavejsi v tom, ze volant na 757 ma myslim jen kapitan.