FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 25. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mlha na Ruzyni Jeden příspěvek | Celý strom
Mlha na Ruzyni   12. 12. 2016 / 16:26
Rychlokvaška
Z hlediska pilotního v tom není problém. Mezi normálním ILS za CAVOK podmínek a CAT IIIb není procedurálně a časově zas tak velkej rozdíl. Řeší se jiné věci, je tam pár kroků navíc, ale nic co by vyžadovalo zpomalení příletu nebo dokonce holding. Briefing se obvykle dělá ještě před zahájením klesání.
Jediným důvodem je snížená kapacita letiště v provozu LVP - z mnoha důvodů (ochrany ILS, potvrzení uvolnění dráhy, apod.) prostě není schopné akceptovat tolik letadel najednou. Zvyšují se tak rozestupy a díky tomu lety, které lítají podle svého letového pořádku, prostě přiletí do fronty a musí čekat.
Taky proto existují letiště, kde z těchto důvodů s vyhlášením LVP někdy trochu otálejí, ale to je jiné, malinko kontroverzním téma
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ