|  |  | | X-Trident Bell 412 grafické artefakty XP11 28. 3. 2017 / 21:36 | |
|  | | Bell 412 v XP11 mi dělá podivné grafické artefakty. Jako by prosvítaly lyžiny. Při pohledu zepředu se to neděje - při otáčení pohledu se velikost artefaktu mění. Dělá to u všech liverek. Mám něco nastaveno blbě (posuvníky grafiky HDR+SSAO, max details, antialias vypnutý, stíny vypnuté, reflexion na střed), nebo je to chyba na straně modelu, případně v XP10 je to OK a je to problém v enginu XP11? Zkoušel jsem grafiku měnit, ale artefakt zůstává... |
| |
|
 |  |  | | X-Trident Bell 412 grafické artefakty XP11 28. 3. 2017 / 21:48 | |
|  | | ten bell asi nemam, ma to update na xpl 11 ? staci ze tam je dake zle UVmapovanie a uz to moze presvitat alebo inaksie blbnut. |
| |
|
 |  |  |  | | X-Trident Bell 412 grafické artefakty XP11 28. 3. 2017 / 22:06 | |
|  | | Ofiko verze to ještě není, ale Alberto vypustil XP11 patch na fóru k testování. Popravdě je to v XP11 jediný vrtulník co mi pořádně funguje. U Mi-2 nejde nahodit baterka. Mi-8/17 nápodobně + převrácený přední podvozek. EC135 ten dokonce shazuje XP do desktopu, apod. |
| |
|
 |  |  |  |  | | X-Trident Bell 412 grafické artefakty XP11 28. 3. 2017 / 22:14 | |
|  | | bohuzial, oficialne xpl 11 este stale nieje, vsetko su len bety, takze autori sa nemaju od coho odpichnut.. teda aj keby sa, tak v dalsom update moze byt zmena a mozu zacat znovu.. bohuzial treba cakat, pripadne lietat na xpl 10 |
| |
|
 |  |  | | X-Trident Bell 412 grafické artefakty XP11 28. 3. 2017 / 22:31 | |
|  | spíše je to problém v texturách, resp. textury se budou muset změnit, engine kvůli tomu určitě nebudou přiohýbat. XPL11 má spoustu nového a zřejmě se to za určitých souher okolností nesnese. Třeba AirFoilLabs cesna v XP11 se vevnitř lesné jak psí kule a je tam extrémní shimmering v XPL10 ty místa vůbec nejsou reflexní, natož aby byly jak nalakované super lesklým lakem.
Vývojáři budou muset zapracovat a upravit to. Plná verze XPL11 by mohla být venku ještě tento týden |
| |
|
|