FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 23. 9. 2025, svátek má Berta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
XPL11 a SSAA Jeden příspěvek | Celý strom
XPL11 a SSAA   13. 4. 2017 / 19:11
JirkaK
Ok, tak jsem se dogooglil přímo na NV forech příspěvek člověka z NV:

You shouldn't need to enable it in the NVCP application profile if the option is already available to you in-game. Nothing is stopping you from using both if you wanted, but the difference in image quality won't be nearly as noticeable as it would be for AO, not to mention there's going to be an added performance drop here as well. Moreover, FXAA in the NVIDIA Control Panel is kind of a "brute force" method, meaning it can be applied to scenes and frame elements that the developer wouldn't necessarily want, like UI text (which can appear fuzzy or blurred.)

NVIDIA | Content & Technology
Technical Marketing Analyst, Gaming Products and Technologies
Posted 03/09/2013 07:26 PM


To potvrzuje mé dosavadní informace že ON vynutí v aplikaci FXAA nehledě na to zda to podporuje nebo ne, OFF nic nevynucuje ale zároveň nijak nemění nastavení samotné aplikace. V případě kdy je ON v NV i v aplikaci, filtr se uplatní 2x...

Nicméně to zkusím, a hlavně zkusím tu XPL11 použít DSR rozlišení, v XPL10 nebyl problém. Alternativně ještě můžu popohnat grafiku o pár procent nahoru což by mohlo stačit že v dobrém počasí to udrží 30FPS i s 4xSSAA
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ