FSX vytváří několik složek v 
 
ProgramData/Microsoft/FSX tady je scenery.cfg 
 
 
Users/xxx/AppData/Roaming/Microsoft/FSX hlavně fsx.cfg ale i exe.xml a dll.xml. V controls definice ovládacích prvků, tady to ale nezaručuju že bude fungovat po přeinstalaci systému. Je tu složka simobjects kde jsou ukládané časy nalítané na letadlech - engine time, po přeinstalaci člověk nezačne s nulama na počítadlech 
 
 
Barvy a ortho... 
naprosto normální problém ortha zadarmo. Veřejné zdroje často obsahují balast, který se dostane do simulátoru, pak vidíš že jednotlivé kousy na sebe nesedí barevně, v texturách jsou mraky či jiné artefakty protože by to někdo musel celé projít, ručně vyretušovat, když na sebe nenavazuje barevně, musíš to sladit do latě. 
 
To je plus placeného ortha, s uvedenými chybami to budou lidi reklamovat, proto taky lidi za ortha platí - aby tam nic takového nebylo. 
 
Už vůbec nemůžeš předpokládat že dvě ortha různých autorů budou sedět barevně ani kvalitou. Mohlo být použito jiné kompres, jiných zdrojů dat... u free scenérky nelze předpokládat že si s tím někdo bude hrát tolika času. 
 
To proč je to mázlé nebo ne je otázkou na autora, ortho v FSX/P3D nepoužívám, protože jsem žádné kvalitní nenašel, podotýkám že o čechy nelítám ale když jsem zkoušel to co tu koluje mi vadila nízká kvalita a z disku to letělo stejně rychle jak to na něm přistálo. Kombinace OpenLC, Vectorů a Base pro mě produkuje lepší výsledky |  
  |