Defaultní AP při aktivním ALT automaticky provede capture požadované výšky, tzn při změně výšky na AP automaticky začne klesat/stoupat s defaultní VS (ta je definována v aircraft.cfg), implementace A2A je ale věrná své předloze, kde ALT režim znamená držení aktuální výšky, nikoli zachycení přednastavené.
K A2A. Pokud nastavíš výšku na AP a zapneš ho, tak ten AP bude v řežimu ROL - stabilizace směru, výšku nijak neřídí (nebo možná drží aktuální VS, nejsem si tím VS 100% jistý, rozhodně nezačne držet nastavenou výšku). Aby držel aktuální výšku musíš zapnot ALT HOLD režim (tlačítko ALT na AP). Ten nebude držet tebou nastavenou výšku ale aktuální kterou také zobrazí na displayi AP.
Pokud chceš aby letadlo vystoupalo/kleslo do dané výšky a tu pak drželo, tak musíš zapnout AP (nevím jak u A2A u RealAir jde vše nastavit před zapnutím AP), nastavit na AP výšku, pak ji nastavit jako capture ALT pomocí tlačítka ARM a následně šipakam up/down na AP nastavit požadovanou VS. Jakmile letadlo dosáhne požadované výšky přejde do ALT HOLD režimu. Při režimu zachycení výšky bude AP v horním řádku vlevo vedle výšky zobrazovat VS - režim stoupání a pod ním bude vidět ALT - připravený ALT HOLD
|
|