FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 10. 5. 2024, svátek má Blažena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vojenská komunikace Jeden příspěvek | Celý strom
Vojenská komunikace   3. 7. 2017 / 04:54
kuknamys   
Kéž by někdo znalý odpověděl. Já to taky teď zjiš'tuji. No podle mě je to tohle.

Letadlo s volacím znakem 230 (nevím jestli současní piloti mají také přidělené 3-číselné volací indexy jako dříve) má povolenu zónu 1. To bude nějaký definovaný prostor vymezený zřejmě geografickými ?? body ?? a má zároveň pravděpodobné i definovanou výšku od do.

Potom se domnívám je věcí pilota, že si v zóně může plnit daný úkol a nezasáhne do zóny jiné. Tudíž se s nesrazí s dalším provozem. A je si sám za to odpovědný. Možná by i něco napovědělo srovnání zakázaných prostor a polohy aktuálních vojenských letišť. Ale to střílím jen od boku.

Já bych třeba potřeboval vědět jak byly definovány tyto zóny pro Bechyni v roce 1972 A jak byly definovány čáry odpovědnosti mezi jednotlivými naváděcími stanovišti. Jéje, já bych toho potřeboval vědět

Mno. Podle mě kromě Tondeho (kterého časem až mi to přijde zase slušné s tím budu zase otravovat) sem počítám mnoho bývalých či současných vojenských pilotů nechodí

Já si tak nějak myslím, že v současné době sem lid skutečně létající a odborný jukne jen tak jednou za čas a ještě k tomu z nostalgie.

Obávám se tedy, že oba dva na nic kvalifikovanějšího na tomto místě skutečně nenarazíme

Ale třeba se pletu a budu mile překvapen
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ