Odpovidam sice na prispevek Pavla, ale dik za info patri vsem, co mi neco napsali. Vrta mi to v hlave o poznani vic
Co se tyce "nove platformy"... jasne, asi to neni neprekonatelny problem... Diky za povzbuzeni
Ja mel na mysli to, ze P3D a FSW je v podstate "more of the same" vuci FSX, takze ze ty roky uz presne vim, kam sahnout, jak si co upravit, co ma jaky dopad na vykonnost... proste jsem rychle schopny si ty simy doladit k obrazu svemu (FSW ma napr. oproti P3D fakt dobre zvladnute svetlo a i od TrueSky si dost slibuju a jsem proto rad, ze jsem do toho narval celou CR tak, jak ji mam v P3D - a to v podstate bez velkeho usili).
No a v X Plane me bude cekat docela strma "learning curve", pokud se budu chtit dostat na podobnou uzivatelsko-tvurci uroven
A to uz jsem si x-krat rikal, ze bych se v tech svych simech mel prestart vrtat, porad neco tvorit a zacit v nich konecne litat |
|