|  |  | | ATC 2. 21. 8. 2002 / 09:46 | miso |
|  | povedzme ze chcem sadnut S VRTULNIKOM na dajaky z tych heliportov .ale ako povedat tomu "dispecerovi"ze ja som vrtulnik?ved je kravina,aby ma posielal nadrahu,nie?a este mi prosim vas vysvetlite,co znamena,ked si vyberam pri take of,ze depairt straigh out{abo daco take}
p.s. najdite si cas aj na kulturne podujatie a chodte do kina na UDOLIE TIENOV {WE WERE SOLDIERS v originale}. odporucam to videt aspon tym,u ktorych je HUEY srdcovou zalezitostou rovnako ako u mna {a nejde len onho} |
| |
|
 |  |  | | Re: ATC 2. 21. 8. 2002 / 19:15 | DeeL |
|  | ad1) Jak už tu jiní a chytřejší psali, ATC FS2002 řídit vrtulníky neumí.
ad2) Odlet přímo za nosem |
| |
|
 |  |  | | Re: ATC 2. 21. 8. 2002 / 20:57 | Láďa |
|  | | Že vrtulníky sedají na dráhu není žádná kravina, ale běžná realita. |
| |
|
 |  |  | | Re: ATC 2. 22. 8. 2002 / 06:12 | Luděk Ch. |
|  | | Na vlastní oči jsem viděl v Brně (LKTB), že Mi-17 byl normálně zařazen do pravého okruhu a přistával na dráhu 28. Jen zůstal viset 1 m nad zemí takto se přesunoval nad pojezdovou dráhou až na stojánku. Takže opravdu žádná kravina. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: ATC 2. 22. 8. 2002 / 08:09 | Marek Mincbergr |
|  | Jo takhle to funguje treba na LKKB bezne. Ale jen na drahu 24. Nejdou teda metr nad zem. Jsou trosku vys (cca 10-20m), letej podel drahy k urovni veze a (je v pulce) pak sup na stani. Pokud jdou od Prahy, tak k prahu 08 a pak rovnoou ke stojance. To kvuli zastavbe. Jenze ve Kbelich je provoz preci jen malej. Poldove v Ruzyni litaji primo z kuszu ke stojance. Nedovedu si predstavit tu pristavaci lajnu. B737 na pristavci rychlosti, za nim 412 na maximalce a pak se tam trepe 320 na minimalu aby ho nepredletela....
|
| |
|
|