FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 2. 9. 2025, svátek má Adéla Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
HD_mesh_v4 Jeden příspěvek | Celý strom
HD_mesh_v4   8. 12. 2017 / 08:32
mirda   
Minule o tom tady byla zmínka. Tudíž jen hlásím že je to venku.

http://www.alpilotx.net/downloads/x-plane-11-hd-mesh-scenery-v4/

   Seznam příspěvků  

HD_mesh_v4   8. 12. 2017 / 08:42
xWing   
Sakra, kde ma to na to clovek brat kapacitu, ked mam len SSD
   Seznam příspěvků  

HD_mesh_v4   8. 12. 2017 / 08:42
OndraT
Jj, dnes je pro XP vůbec fajn den - ještě vyšel finál 11.10 a jako bonus Lancair Legacy FG, co byl dřív payware, dnes dali grátis https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/41357-lancair-legacy-fg
   Seznam příspěvků  

HD_mesh_v4   8. 12. 2017 / 10:30
mano
som zvedavy kedy sa rozhybu torrenty
   Seznam příspěvků  

HD_mesh_v4   8. 12. 2017 / 18:26
Milan Smid   
No ja uz to otestoval v mistech, ktere znam s ideou to pouzit jako autogen overlay pro ortho...

...a jsem z toho volaky zmateny


alpilotX pise: HD Mesh Scenery v4 also has the new “high buildings” feature included, which I introduced with Laminar in XP11. This puts all (well, with some filtering of not reasonable stuff from OSM) buildings > 20m “height” or > 5 “building:levels” as some “high building” object (with a more or less correct height – as defined in OSM) in the scenery (“building:levels” are simply multiplied by 4m to get an approximate height).


Takze bych v CR a v omezene mire i na SK ocekaval zobrazeni panelaku (OK, 4m na patro je blbost, ale budiz ), ale rozdil oproti default zase takovy neni (pri maximalnim nastaveni objektu).

Jak to vypada u ostatnich?

Zkousel jsem ty dsf otevrit ve WED, abych videl, co tam je, ale nepodarily se importovat

Milan
   Seznam příspěvků  

HD_mesh_v4   8. 12. 2017 / 18:55
mano
Skor to skus ovladat cez overlay editor.. weda to len pohlti topko informacii naraz.
   Seznam příspěvků  

HD_mesh_v4   8. 12. 2017 / 19:17
Milan Smid   
Ok, vyzkousim.
   Seznam příspěvků  

HD_mesh_v4   8. 12. 2017 / 20:12
biblbrox   
Ta jeho "high buildings feature" se týká změny oproti HD Mesh Scenery v3, ne vůči defaultu. HD mesh v3 tohle neuměl, default XP11 to umí.
   Seznam příspěvků  

HD_mesh_v4   8. 12. 2017 / 21:04
Milan Smid   
OK

Ja cekal, ze z OSM vezme pudorys budov, ktere maji nejaky vyskovy tag, podiva se, kolik to ma pater / jakou to ma vysku, namota na to facade a voila!

Takze jsem to vlastne nepochopil


Porad mi to nejde do hlavy... vyskove budovy nekde jsou, nekde dokonce i zhruba na spravnem miste, ale treba misto dvou je tam jenom jedna velka... jinde zase nejsou... proste kdyz uz v OSM hleda, zda ma budova nejaky vyskovy tag, tak jej prece musi k nejake autogenove budove priradit, ne? Odkud teda bere info, ke KTERE budove to priradit? (k pudorysu puvodniho autogenu, kdyz k pudorysu z OSM ne?).

Porad s tim X Plane autogenem nejak tapu
   Seznam příspěvků  

HD_mesh_v4   8. 12. 2017 / 21:50
artoo
To ti můžu objasnit, alespoň částečně. Andras, kromě jeho vlastního projektu HDmesh, se podílí velkou měrou i na nastavování procesu generování defaultního vydání globální scenery (což je mimochodem velice komplikovaný proces..). Pro verzi 11 použil nová pravidla pro zavedení výškových budov z osm dat. Ovšem použil to dost na poslední chvíli před vydáním a mělo to svoje mouchy. Jednak zvolil pro výběr výšku budovy (což by šlo) a druhak požil současně i počet pater, který ovšem vynásobil strašně velkým numerem - 4m na patro je prostě moc (a bohužel se mi nepodařilo mu to vymluvit). Další problém způsobilo to, že vzniklo pouze několik málo skupin budov, které měli navíc z knihovny přiřazenou fasádu snad z první generace. K tomu je zapotřebí si představit prostý fakt, že tagy v osm datech jsou velice, velice (a ještě 100x velice) nekonzistantní. Stručně řečeno, vypadalo to strašně, jelikož ve scenérce vznikaly strašlivě obrovské hmoty, které ve spolupráci s pouhými asi šesti fasádami první generace vypadaly snad ještě hůř než krabice ve FS2000. Měli byste vidět takovou Paříž...
No a tak jsem udělal poměrně narychlo několikero univerzálních objektů (paneláků, které tu postoval nedávno PT) a tyto jsem použil místo těch původních fasád (pro ty kdo do toho trochu vidí - technicky jsou to facadescrapery). Není to dokonalé, ale je to o dost lepčí než původní řešení..
Čili zkráceně - výškové budovy se objevují přibližně tam, kde by podle osm měli být, ale bohužel z mnoha důvodů není reálně, aby skutečně respektovali reálný tvar a výšku všude..
   Seznam příspěvků  

HD_mesh_v4   9. 12. 2017 / 22:20
Milan Smid   
Diky za feedback R2.

Je to preci jenom trochu jina filosofie, nez se kterou jsem delal doposud.

Hodne zdaru!
   Seznam příspěvků  

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ